Jump to content

Porteringsverzoek gewoon niet verwerkt


Guest Willy Innnemee
 Share

Recommended Posts

Guest Willy Innnemee

Ik heb op 26 juni een abonnement aangevraagd met behoud van nummer.Op genoemde datum is de bevestigingsmail ontvangen en per direct het bedrag van € 14,99 afgeschreven.Aangezien ik van een een zakelijke naar een particulier abonnement over ben gegaan heb ik derhalve te maken met 3 maanden. Nu ik vraag naar de status bij mijn oude provider blijkt er geen sprake van welk porteringsverzoek dan ook.Bij Youfone stuurt men mij door naar afdeling nummerbehoud en deze sturen mij weer vrolijk terug naar klantenservice met de mededeling dat ik helemaal niet in de systemen sta.Huidige Status;Ik moet op zijn minst 3 maanden reguliere en dure abonnemnetskosten betalen die ik ga verhalen op Youfone, althans als ik de juiste persoon een keer te spreken krijg.Gek genoeg hebben ze wel mijn bankrekening gevonden want het bedrag is direct na aanmelding afgeschreven.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...