Guest Willy Innnemee Posted August 6, 2013 Report Share Posted August 6, 2013 Ik heb op 26 juni een abonnement aangevraagd met behoud van nummer.Op genoemde datum is de bevestigingsmail ontvangen en per direct het bedrag van € 14,99 afgeschreven.Aangezien ik van een een zakelijke naar een particulier abonnement over ben gegaan heb ik derhalve te maken met 3 maanden. Nu ik vraag naar de status bij mijn oude provider blijkt er geen sprake van welk porteringsverzoek dan ook.Bij Youfone stuurt men mij door naar afdeling nummerbehoud en deze sturen mij weer vrolijk terug naar klantenservice met de mededeling dat ik helemaal niet in de systemen sta.Huidige Status;Ik moet op zijn minst 3 maanden reguliere en dure abonnemnetskosten betalen die ik ga verhalen op Youfone, althans als ik de juiste persoon een keer te spreken krijg.Gek genoeg hebben ze wel mijn bankrekening gevonden want het bedrag is direct na aanmelding afgeschreven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.