Guest Michael Posted August 19, 2013 Report Share Posted August 19, 2013 Ik ben op zoek naar een sim-only provider die het woord "prepaid" opvat zoals ik, en talloze andere boze ouders blijkens de Simyo-ervaringen afdeling van deze site. De "service" dat je je gesprek mag afmaken kan kennelijk een negatief saldo opleveren van maar liefst 4 uur mobiel internetverkeer, terwijl ik dacht dat het woord "prepaid" betekende "op=op". Ik wil zeker weten dat ik mijn kinderen ook in financiele zin veilig kan laten internetten op hun smartphone, desnoods een iets hoger bedrag per sms`je (ze gebruiken immers vooral whatsapp!) maar bij 0,0 euro beltegoed moet de verbinding automatisch worden verbroken of de provider, niet de consument, aansprakelijk zijn.De bushokjes reclame met "baas in eigen bundel" kan ik allerminst waarderen.Wie kan me een provider aanraden die wel betrouwbaar is in dit specifieke opzicht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michael Posted August 19, 2013 Report Share Posted August 19, 2013 Overigens heeft Simyo de klacht/schade inmiddels heel vriendelijk en naar volle tevredenheid opgelost!!Maar situaties als deze wil ik ook in de toekomst volledig uitsluiten, bovendien is het woord "prepaid" iets wat ik niet anders wil opvatten dan "op=op", hoe ouderwets dat ook schijnt te zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.