Jump to content

Bankier Youfone


wil
 Share

Recommended Posts

Youfone presteert het 3 maal achter elkaar veel te veel af te schrijven;Bundel 250 min/sms voor Euro 4,- / maandVerbruik 127 min/sms Totaal Euro 21,- afgeschreven opnieuw.Omdat al 3 maanden achter elkaar het geval is zien wij Youfone eerder als bankier.Zij verrekenen het met de volgende maand.Ticket: 281815 Youfone klantenserviceDit is maand 3 met totaal Euro 75,- terwijl dit Euro 12,- zou moeten zijnTevens is bij mijn partner hetzelfde het geval. Wij dachten kosten te besparen maar worden door Youfone onterecht te duur belast.U begrijpt dat wij deze structurele foutieve incasso na 3 maanden hetzelfde zien als een erg slechte service

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij hebben alles voor u nagekeken en u een ticket gestuurd met daarin een passend aanbod ter compensatie. Wij hopen dat u op ons aanbod in wilt gaan.

In afwachting op uw reactie verblijven wij.

Met vriendelijke groet,

Team Youfone

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...