Mannetje Posted September 1, 2013 Report Share Posted September 1, 2013 Hallo,Ik wil mijn vaste aansluiting met ISDN1 lijn opheffen, ADSL behouden en heb een aantal vragen.- Wat zijn de kosten voor opzeggen?- Wat zijn de blijvende kosten voor alleen de ADSL lijn (KPN gedeelte)?- Wie factureert deze kosten?- Wat verandert er voor mijn huidige ADSL provider (ConceptsICT)?- Hoe voorkom ik dat ik tijdelijk geen Internet heb mocht ik eerst van ISDN naar PSTN moeten omschakelen wanneer ik overstap naar een andere ADSL provider die PSTN eist? Internetten.nl meldt:Analoge lijn erbij aanvragen (PSTN) en daarop ADSL. Dan kunt u daarna alles opzeggen (ADSL + ISDN) van de andere lijn. Nadeel: u raakt uw nummer(s) kwijt van de ISDN-lijn en betaalt eenmalig ongeveer 35 euro entreekosten. Dit impliceert dat ik tijdelijk een 2e analoge lijn zou kunnen bestellen? Ik vind hierover niets bij KPN. Daar hebben ze het over een minimale contractduur van 12 maanden.Ik ben een redelijk weldenkend mens met een goed stel hersens. Maar dit is een oerwoud waar je je werkelijk doorheen moet worstelen? Wie helpt? Alvast dank!Groet,Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannetje Posted September 2, 2013 Author Report Share Posted September 2, 2013 Hallo, Het betreft een particulier abonnement, volgens mij per direct opzegbaar (vele jaren abonnee), t.z.t. wil ik (kunnen) overstappen naar een andere ADSL provider en ik hoef niet meer te bellen via een vaste lijn. Alvast dank! Groet, Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.