Jump to content

Bestaan er nog eerlijke transparante aanbieders?

Gina

Recommended Posts

Ik heb een Iphone gekocht die bij Hi was aangesloten, het beltegoed verdween als sneeuw voor de zon zonder dat ik belde of gebruik maakte van internet. Op de website was niet te zien waar het tegoed aan op was gegaan. Pas na een jaar kon ik overgaan naar een andere aanbieder, ben toen naar Simyo overgestapt (had met mijn oude mobieltje goede ervaringen mee) toen bleek dat je daar ondanks je prepaid ongemerkt een negatief beltegoed kan krijgen, dus ben ik weer overgestapt, nu naar naar Tele2, heb een nummerbehoud ingediend. Hiervan per email bevestigingen gehad, maar hoorde toen verder niets. Dus Tele2 gebeld, en er was in hun administratie over het nummerbehoud niets te vinden, 14 euro kwijt aan een zinloos gesprek met de klantenservice. Op aanraden van een kennis overgegaan naar Kruidvat Mobiel, de aanvraag van het nummerbehoud is goed verlopen maar ik had de simkaart nauwelijks 2 dagen in bezit - niet gebeld of gebruik gemaakt van internet - of kreeg direct een melding dat ik nog maar 3 euro beltegoed heb. Voordat ik weer overstap wil ik graag weten welke aanbieders eerlijk en transparant zijn. Enige tips zijn welkom, Alvast bedankt.

Mijn ervaring met t-mobile is wel goed. Dat minuten snel op kunnen gaan is vaak vanwege het feit dat 1 seconden als 1 minuut wordt berekend. In elk geval, tmobile.. daar kan ik gewoon online mijn factuur checken en precies zien wie/wat ik heb gebeld met alle minuten.. gewoon in een PDF te zien. Het lijkt me gewoon slim dat je goed dingen gaat vergelijken en sites van providers afgaat. Ik zelf heb gewoon ook via een site wat abbo`s vergeleken http://4ginfo.nl/4g-mobiel-vergelijken/ bijvoorbeeld zoiets. Vervolgens check je goed de voorwaarden en log je in op je account van je provider om zelf alles bij te houden met je minuten

• 1 year later...
Guest Karel

T-Mobile zijn dieven, want ze hebben mijn simkaart met een beltegoed van € 52,00 afgepakt terwijl ik geen enkele waarschuwing ontvangen had. Bij het kopen van een tegoedbon in een winkel is er toch ook geen vervaldatum wettelijk mogelijk.

Wie steelt is een DIEF, dus dit zijn dieven en daar zal ik nooit meer zaken mee doen.

Telecom maffia.

Ik zat nota bene in het buitenland toen ik ermee werd geconfronteerd en heb per mail contact gehad met hun afwentel service voor een oplossing omdat ik naar huis moest met bijna 40 graden hitte, maar ze zeiden netjes "Zak maar in de stront." 

Mensen sluit NOOIT iets af bij T-Mobile.

Ik zeg nogmaals "NIET DOEN".

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...