r.bertrand Posted September 25, 2013 Report Share Posted September 25, 2013 Beste mensen,Ik heb een tijdje terug via groepsveilingen.nl een telefoonabbonnement afgesloten bij youfone. Het beoogde abbonnement zou 26 euro per maand zijn voor 450 belminuten/sms en 1000MB data voor mijn blackberry.Er is van alles fout gegaan, met name bij youfone.Zie hieronder mijn relaas:Ik ben een aantal maanden , vanaf dag 1 dat ik bel met een youfone abbonnement, met you fone klanten service aan het bellen omdat ik keer op keer nota`s krijg die niet volgens afspraak zijn en die toch van mijn bankrekening afgeschreven worden.Ik zal hieronder even proberen samen te vatten wat het probleem is: Op 15 juni heb ik via groepsveiling (zie onderstaande mail) een telefoonabonnement afgesloten bij youfone. Aanbieding was 450 belminuten/sms en 1000 mb internet voor inclusief aansluitkosten en nummerovername voor 26 euro per maand. Op de dag dat mijn abbonnement inging had ik de beloofde simkaart van Youfone niet ontvangen en kon ik niet bellen.Vervolgens na wat bellen met de klantenservice ontving ik 1 week later de beloofde simkaart. Vervolgens bleek de simkaart niet geconfigureert te zijn voor een black berry telefoon,ik had geen internet. Na wat bellen kon dat op afstand opgelost worden. Toen kwam de eerste nota binnen, veel hoger als verwacht. Uiteraard ben ik weer gaan bellen met de klantenservice van youfone. Na mijn klacht te hebben uitgelegd kreeg ik te horen dat ik geen abonnement voor een blackberry had omdat die abonnementen niet via groepsveiling werden verkocht. Na lang debateren over de abbonnements prijs kwam de medewerkster van youfone tot de geniale conclusie dat 1000mb normaal internet 2 euro goedkoper is als een blackberry abonnement. We hebben toen afgesproken dat ik akkoord ging dat ik voortaan niet 26 maar 28 euro zou gaan betalen. Helaas is tot nu toe nog geen enkele nota ook maar in de buurt gekomen van deze afspraak en het blijkt erg lastig te zijn om telefonische afspraken te concretiseren en dus na te komen. Gisteren heb ik wederom contact gehad met youfone omdat er weer buiten de afspraken om mij een rekening van 41 euro is toegestuurd en geincasseert van mijn bankrekening. Na maar liefst 19 minuten in de wacht te hebben gestaan, wat overigens niet voor het eerst is en mijn ergenis zeker niet verminderd, heb ik met een medewerkster het bovenstaande verhaal besproken en is mij beloofd geworden dat ik vandaag 18 september een terugkoppeling zou krijgen. Helaas heb ik vandaag om 17:00 uur nog steeds niets gehoord. Ik heb dus vandaag wederom gebeld en kreeg na een snelle 9 minuten wachten een andere medewerkster aan de telefoon die bevestigde dat de medewerkster aanwezig was. Na even navragen kreeg ik te horen dat ik deze "week" nog antwoord zou krijgen op mijn vragen. Omdat ik via "groepsveilingen" bij jullie terecht ben gekomen cc ik hun even in van deze gang van zaken en ik hoop dat ik vlug een antwoord en restitutie te krijgen van verkeerd en te veel geincasseerde nota`s. Ik hoop echt dat dit "probleem" definitief en goed opgelost wordt voor beiden partijen, zou ik deze week niets van youfone horen en het probleem dus niet opgelost worden, dan zie ik me genoodzaakt mijn hulp te zoeken bij organisatie`s als consumentenbond en/of tros radar. In afwachting van uw reactie verblijf ik.Ik heb geen ractie gekregen en dus is er geen oplossing gekomen,wat kan doen om dit op te lossen? Bovenstaande tekst is als e-mail naar youfone gestuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kelsy Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Ik wil even een positieve reactie plaatsen want ik hoor of lees van alles maar ben het hier niet mee eens,.ik heb al langer dan een jaar een abonnement bij YoufOne.. Ik heb afgelopen september mijn abonnement laten aanpassen na de nieuwe tarieven van Youfone.nl hierdoor was er iets niet correct op factuur oktober echter gebeld met klantenservice en werd meteen opgepakt werd zeer vriendelijk geholpen en na bevestiging van het gesprek stond 3 dagen later de nieuwe factuur klaar.. Ik ben blij met het gratis onderling bellen met youfone nummers want ik en mn vriendinne bellen elkaar nu heel de dag en geen hoge rekeningee wat wil je nog meer!! Ik raad iedereen aan om over te stappen ga zo door youfone maar vooral ook de dames van de klantenservice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.