Jules Posted September 30, 2013 Report Share Posted September 30, 2013 Ik kan sinds vorige week maandag (23/09/2013) niet meer bellen en sms-en. Dit is al de zoveelste keer (5e keer dit jaar!) dat Simpel dit doet en is in mijn optiek gelijk aan contractbreuk. Wel of geen overmacht; zo`n 4x per jaar voor 3 weken je klanten die altijd netjes op tijd betalen niet in staat stellen om van hun abonnement gebruik te maken... Klinkt mij in de oren als contractbreuk, maar omdat het "toevallig" aan een storing ligt mag het allemaal. Schandalig dat er geen wetgeving is die dit soort situaties hard beboet en zodoende aandringt tot verbetering! Simpel login werkt ook niet meer en wachtrij bij bellen minmaal 20min!!!! Echt ronduit schandalig! Klnt.nr 272362 (ma, 09/30/2013 - 10:02) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janet Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Volgende maand na 2 jaar eindelijk weg bij simpel.Regelmatig niet bereikbaarVerbindingen zomaar verbrokenNiet kunnen bellen.En dan nog het mobiele internet, heb abonnement met 500 mb, gebruik iedere maand rond 60 mb, omdat mobiel internet het nauwelijks doet.Simpel doet zijn naam echt eer aan, simpel wordt je er wel van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.