Jump to content

Klantenservice?


Guest Amy
 Share

Recommended Posts

Beste KPN De derde keer dat ik deze mail toestuur..Heel begrijpelijk dat jullie door de overname van America Movil in een lastig pakket zitten. Dit heeft natuurlijk zijn weerslag op jullie organisatie. Maar om nou een belofte van €290,- niet na te komen, dat gaat wel erg ver. Nadat ik mijn mobiel 6 maanden kwijt ben geweest aan reparaties, dit terwijl ik een eenjarig abonnement had, ben ik via `community` in contact gekomen met een KPN medewerker. Hij heeft mij een schadevergoeding aan geboden t.w.v 290 euro, helaas heb ik al sinds Juni niets meer van hem vernomen. Dit is niet de eerste keer dat de KPN beloftes maakt en deze niet nakomt.Ik hoop spoedig iets te horen aangezien ik nog altijd aan het wachten ben op de beloofde korting. Onderstaand de laatste 3 berichtenBeste Amy,De korting bedraagt 290 euro.Laten we alles pas echt kortsluiten als je terug bent van het buitenland en de verlenging in orde is gemaakt, pas dan kan ik de kortingen ook opvoeren.Ik hoor graag van je.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...