Jump to content

Hollands nieuwe verplicht mij het toestel te kopen terwijl zij in gebreke blijven

willy

Recommended Posts

Op 3 maart 2013 een abonnement afgesloten bij Hollands Nieuwe Sim Only 175 samen met de Samsung advance bij de Belcompany in Boxmeer. Waar ik tot op de dag van vandaag nog spijt van heb.
Helaas hebben wij er nog maar weinig plezier aan mogen beleven, want de ontvangst en de dekking is zeer slecht. Dit probleem word openlijk erkend door de Belcompany in Boxmeer en hebben al veel meer klachten met het zelfde probleem als wij. Er word dan wel gebruik gemaakt van het Vodafone netwerk maar klanten van Vodafone hebben altijd voorrang op het netwerk. Nu kunnen wij kosteloos van het abonnement af, alleen verplichten ze ons om het toestel te kopen of af te kopen. Toch raar terwijl zij in gebreke zijn en mij niet leveren waar ik recht op heb namelijk bellen en gebeld worden mij wel verplichten om het toestel te kopen!!
Wij zij nu al weken bezig om hier een oplossing voor te vinden maar die worden ons eenzijdig aangeboden, ik kan dan ook niemand aanraden om met Hollands Nieuwe in zee te gaan, en dit af te sluiten bij de Belcompany zij lossen ook niets op, en adviseren mij op het aanbod van Hollands Nieuwe in te gaan, lekker makkelijk dan zijn hun van het probleem af.

• 2 weeks later...
Guest BelCompany Webcare

Geachte klant,Vorige week hebben wij contact gezocht met onze winkel en met hollandsnieuwe. Inmiddels hebben wij bovenstaande voor u weten op te lossen en bent u op de hoogte gebracht door onze winkel in Boxmeer.Tot slot willen wij u graag onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. U kunt zich verder door ons personeel in de winkel laten adviseren voor een vervolg betreffende uw mobiele telefonie(-aansluiting).Met vriendelijke groet,BelCompany Webcare

• 1 year later...
Guest Jeannette

Hallo ik heb hetzelfde geen service geen bereik Dit is het 3de jaar bij Hollands nieuwe en ik had nooit problemen En vanaf febr 2015 heb ik problemen ik blijf ze berichten maar er wordt niks opgelost Al 4x nieuwe sim gehad Ik kan niet bellen of gebelt worden.Nu kan ik vrijblijvend bij hun weg maar moet even 434 € betalen voor mijn telefoon Dat kan ik niet betalen maar betaal wel voor iets wat ik niet krijg elke maand

Guest Lianne Voordeelmobiel.nl

@Jeannette: En de telefoon terug sturen naar hollandsnieuwe? Is dat geen mogelijkheid? Dat heb ik voor een klant voor mij ook geregeld. (ik ben van www.voordeelmobiel.nl namelijk). Hollandsnieuwe heeft/had veel problemen met de simkaarten. Informatie hierover kan je vinden op het telecomvergelijker forum: https://www.telecomvergelijker.nl/forum/onderwerp/54304/hollandsnieuwe_simkaartenwissel_bezig_belcompany#laatste

Wellicht dat je toch steeds de verkeerde simkaart hebt gekregen?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...