Jump to content

ervaring youfone

john

Recommended Posts

Ik heb een abonnement afgesloten bij youfone. Vrijdag 1-11-2013 zou de simkaart geactiveerd worden. Vrijdagmorgen werkte deze niet dus gebeld met youfone, na een half uur eindelijk contact.. Zou rond de middag in orde moeten zijn, moest de gsm maar af en toe uit en weer aan zetten. `s-avonds nog steeds niets, weer gebeld. Na weer een half uur kreeg ik het bericht dat het tot maximaal 24 uur kon duren. Volgende dag, nog steeds niets, contact opnemen kan dan niet meer omdat het weekend is. Maandag weer gebeld, na 20 minuten (jaja) iemand gesproken die het door zou geven aan de technische dienst. Maandagavond werkte het nog steeds niet, weer gebeld, zelfde verhaal, op de vraag om iemand te spreken die me wel kon helpen kreeg ik als antwoord dat ze zelf ook geen contact kunnen opnemen met degene die e.e.a. moeten oplossen? Vandaag weer gebeld, weer hetzelfde standaard verhaaltje, zit nu al 5 dagen zonder telefoon.
De "klantenservice" is niet meer dan een calldesk.
Er is dus niemand die je helpt, even voor je kijkt wat het probleem zou kunnen zijn.
Slechte zaak dat ik, na 5 dagen, 5 keer bellen en het 3 keer loggen van het probleem via het contactformulier nog steeds met niemand contact kan krijgen die me wel kan helpen, wordt vervolgt.

Als antwoord op de reactie van youfone. Dit antwoord is op het onbeschofte af. Ik geef al aan dat ik al 5 keer contact heb opgenomen met jullie calldesk en al 3 tickets heb aangemaakt. Totaal geen reactie, jullie "helpdesk" geeft zelf al aan dat het niet meer is dan een calldesk. Letterlijk antwoord: wij zetten de melding door maar kunnen verder ook geen telefonisch contact opnemen met de technische dienst die dit verder moet gaan oplossen. Als je me echt wil helpen, vraag dan eens na waarom de simkaart met nummer 55035380 na 5 dagen nog steeds niet is geactiveerd.

• 4 months later...
Guest B. Cneepkens

Na een vriendelijke klantmedewerkster bij Youfone te hebben gesproken heb ik een abonnement afgesloten! Ik snap niet wat mensen te klagen hebben over youfone maar ik ben dik tevreden! Kwa prijs en bereikbaarheid moet dit verre uit wel de beste provider van Nederland zijn! Ik betaal 4 euro per maand en gelukkig heb ik hier meer dan genoeg aan! Nog geen problemen met Youfone meegemaakt! Ik raad iedereen aan naar deze provider te gaan vanwege het onderling gratis bellen! Ik zeg: Youfone een dikke pluim voor jullie. Top!!

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Henriette van Klein

Na 1 jaar youfone zonder problemen heb ik hem verlengt voor 2 jaar. Ben zeer tevreden en daarom ook voor mijn zoon een abonnement besteld. Ik kan het iedereen aanraden!

Guest G. Wemelhovel

Nu zo'n 6 maanden klant bij Youfone en in deze periode goed kennis gemaakt met het abonnement en de kosten. Hoorde vele slechte verhalen maar door de prijs moest ik het wel proberen voor een jaar. Wat ik heb meegemaakt tot nu toe is erg goed. - klantvriendelijke medewerkers - juiste afhandeling van een probleem die ik heb gehad ( ging om de verbinding) - geen fouten in de facturen ( wat vaker terug kwam in verhalen op forums) -geen onnodige extra kosten berekend. Al om al ik vind het een super provider en de verhalen die ik las... Dit ligt vast aan meer dan alleen Youfone!! Voor de nieuwe klanten of aankomende klanten Youfone is goedkoop en Top!

• 2 weeks later...
Guest Ashley van Wetten

- bereikbaarheid maximaal

-beste prijs 11 euro inter en bellen 275 minuten

- mijn ouders bij Youfone geplaatst prima provider

• 2 months later...
Guest Christy Wetzet

Uitstekende provider. Na 6 jaar klant te zijn bij Youfone hier mijn positieve feedback. Raad iedereen in mijn omgeving aan te gaan voor Youfone. Dit i.v.m. het gratis onderling bellen!

Youfone Rocks

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...