Diggler Posted November 14, 2013 Report Share Posted November 14, 2013 Dag, ik sta aan het eind van mijn Vodafone zakelijke contract. (2jr ) ik heb internet buitenland op "aan" staan.ik heb nu 1 gb data in Nederland en mag dat ook in het buitenland gebruiken.ik ga 5x per jaar de grens over.ik moet nu wat anders, volgens vodafone bestaat mijn huidige correct niet meer, en zal ik over moeten gaan op een zakelijk RED abb. Dat kost een 55€ voor sim only.het is 2 gb binnenland, waarvan ik 1 gb in het buitenland kan gebruiken.verder onbeperkt bellen en smssen in Nl, en vanuit het buitenland naar nl of naar andere eu landen.ik hoef geen onbeperkt bellen. en 2 gb in nl aan data is mij ook teveel4g is ook al geen mustvolgend jaar neem ik dan wel weer een contract met een telefoonik vind het nu een hoop geld voor sim onlyik zoek :1 jaar sim only contract ( hoeft niet zakelijk)fatsoenlijke buitenland bundel voor internet ( 500mb?)iets van 400 min bellennummerbehoudheeft iemand een tip.? ik zie nl door de bomen het bos niet meer.ik hoop op een verlossend antwoord.alvast hartelijk dankD. Diggler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.