p van eck Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 ik ben helemaal niet te spreken over hollandsnieuwe. ik heb 1,5 jaar geleden een keer met een actie meegedaan bij het ad. daar kreeg ik een mobiel en simkaart gratis. deze nooit geactiveerd en tot mijn grote verbazing wordt er nu elke maand 5 euro van mijn rekening afgetrokken voor de simkaart die nooit geactiveerd is. nu probeer ik al verschillende keren op te zeggen maar de meest onzinnige mailtjes krijg ik als antwoord en dan weer verwijzing naar de site. oh ja als ik wil bellen naar hun 0900 nummer eerste minuut 4 euro tot een maximum van 40 euro. wat denken ze wel. nooit is er toestemming geweest om automatisch geld van onze rekening af te schrijven. dit is een mooi item voor radar!! ik kan nl met geen mogelijkheid opzeggen!.omdat ik geen telefoonnummer weet en daardoor kan ik mij ook niet aanmelden. nog meerdere mensen die klachten hebben. ben erg benieuwd! laat mij weten! kan ik het aanmelden bij radar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wimdeboer Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Ik probeer nummerbehoud te bewerkstelligen maar het bestelform op de webpagina weigert het simkaartnummer van mijn huidige ACN simkaart. ACN zegt mijn abonnement op omdat ze stoppen met deze mobiele telefonie. Ik moet dus overstappen, maar kan geen nummerbehoud invoeren. Het abonnement is wel al aangevraagd. Ik zit nu vast in een bestelprocedure die niet goed werkt en ik kan niemand bereiken per telefoon, e-mail of website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.