Jump to content

dubbel


cees
 Share

Recommended Posts

youfone so 250min/sms 2 jaar/youfone internet 200 mb abonnement voor 9 euro per maand. Volgens nota`s heb ik dit abonnement (met hetzelfde nummer!!) 2 keer. Elke maand wordt het dus 2 keer afgeschreven. Niemand die op het idee komt dat een en hetzelfde nummer 2 identieke abonnementen heeft! In november al eens over gebeld (lange wachttijd). Zou gecorrigeerd worden. Inderdaad oktober wordt gecorrigeerd maar in november gebeurd wederom een dubbele afschrijving, dus structureel niets verbeterd. 19 December maar weer gebeld, mevrouw Esther gesproken. Verschijnsel was bekend en zal gecorrigeerd worden. Het teveel afgeschreven zal binnen 2 dagen gecrediteerd worden. Nu, 24 december, nog niets gecrediteerd!Bovendien, als je het afgeschreven bedrag storneert zijn ze er als de kippen bij om je aan te manen en wordt direct boeterente berekend. Hoe zit het eigenlijk met wat ik elke maand teveel heb betaald?? Het gaat niet om die paar centen maar dit is uitermate onvriendelijk en voelt als diefstal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...