Judith Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Hallo,Graag tips in deze casus:Sinds februari 2012 een contract bij zakelijke telefonie.com. Na pogingen om per mail op te zeggen waar geen reactie op kwam, in augustus 2013 gebeld met zakelijketelefonie.nl. Hier werd aangegeven dat opzeggen alleen schriftelijk kon en waar de brief aan moest voldoen en naartoe gezonden moest worden. Later is gebleken dat zakelijketelefonie.nl van dit gesprek ook notities heeft. De medewerker gaf aan dat precies op tijd gebeld werd; over iets meer dan drie maanden (november) verliep het contract en indien niet op tijd, zou een boete van 750 euro betaald moeten worden. Per gewone post is het contract bij zakelijke telefonie direct dezelfde dag opgezegd.Nu geeft zakelijketelefonie.nl aan geen opzegging te hebben ontvangen en legt een boete op van €750 (excl btw). Dit lijkt mij zeer onredelijk (vast maandbedrag is €56). Ik kan nergens vinden waar deze boete op gebasseerd is.alle tips zijn welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
John OA Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 Hallo, Graag tips in deze casus: Sinds februari 2012 een contract bij zakelijke telefonie.com. Na pogingen om per mail op te zeggen waar geen reactie op kwam, in augustus 2013 gebeld met zakelijketelefonie.nl. Hier werd aangegeven dat opzeggen alleen schriftelijk kon en waar de brief aan moest voldoen en naartoe gezonden moest worden. Later is gebleken dat zakelijketelefonie.nl van dit gesprek ook notities heeft. De medewerker gaf aan dat precies op tijd gebeld werd; over iets meer dan drie maanden (november) verliep het contract en indien niet op tijd, zou een boete van 750 euro betaald moeten worden. Per gewone post is het contract bij zakelijke telefonie direct dezelfde dag opgezegd. Nu geeft zakelijketelefonie.nl aan geen opzegging te hebben ontvangen en legt een boete op van €750 (excl btw). Dit lijkt mij zeer onredelijk (vast maandbedrag is €56). Ik kan nergens vinden waar deze boete op gebasseerd is. alle tips zijn welkom Beste Judith, Volgens mij kun je het beste gewoon naar KPN gaan. Ik denk dat Zakelijketelefonie.nl je dan niet meer kan afsluiten en ik zou zeker geen belachelijk hoge boetes gaan betalen. En leg alles vast en stop de machtiging die ze hebben om geld van je rekening te innen. Succes ermee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.