Jump to content

contract verplichting Ben

Ron Kramer

Recommended Posts

Bij Ben een abonnement afgesloten voor een Iphone 4 en een twee jarig contract. Er werd een nieuwe telefoon geleverd, maar die bleek kapot te zijn. De GPS antenne was kapot. Herhaaldelijk hierover contact gehad met Ben en alle kunstjes gedaan die Ben voorschreef gedaan, uiteindelijk na 4 maanden het toestel opgestuurd, met de belofte dat het het toestel waarschijnlijk voor een nieuw toestel omgeruild zou worden. Het werd omgeruild, alleen niet een nieuw. Maar duidelijk gebruikt. De vette vingers zaten er nog op. Nu wil ik van Ben af omdat het niet zijn afspraken nakomt, en doet Ben moeilijk. Er is een twee jarig contract en dat moet nagekomen worden. Ben alleen komt zijn kant van het contract ook niet na. Het heeft geen goed werkend nieuw toestel geleverd. Ik moet een afkoopsom betalen voor de rest van de looptijd van het contract. Ze hebben alle begrip voor mijn ervaringen en snappen dat ik er niet tevreden mee ben, maar zijn willen niets doen. Als je vraagt om de managers van de klachtenafdeling, dan krijg je te horen, dat dat niet mogelijk is, je moet het met hen afdoen. Dat is het nieuwe Ben. Waarschuwing voor nieuwe mensen die met Ben in zee willen gaan. Doe het niet. het is een grote doffe ellende waar je niet door heen komt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...