Jump to content

youfone


ine aelmans

Recommended Posts

sinds 11 november heb ik een sim only abonnement bij youfone voor 2 jaar.alleen maar ellende.De eerste factuur klopte totaal niet. klantenservice gebeld en e.e.a. uitgelegd.Ik kon de incasso terug laten boeken(die was veel te hoog) en binnen 2 dagen zou er een juiste factuur staan en die kon ik dan overmaken. Ik heb nog gezegd dat ik niet als wanbetaler te boek wil staan en dus niet afgesloten wil worden gewoon een correcte factuur. Het zou in orde komen maar ze hadden het druk dus het kon wat langer duren. Vandaag ben ik afgesloten en kan niet meer bellen zelfs niet meer 1200. Dus alleen nog maar het 0900 nummer. Wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt van Simyo naar Youfone en dat ik niet eerst op internet naar ervaringen heb gezocht dan was dit niet gebeurd. U bent dus gewaarschuwd!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...