hendrik Posted January 6, 2014 Report Share Posted January 6, 2014 In mei 2013 heb ik een Nokia lumia met abonnement genomen bij T-Mobile.Een maand later ben ik voor drie maanden naar Thailand gegaan.Na een maand Thailand begon mijn Nokia kuren te vertonen.Contact opgenomen met T-Mobile.Die lieten mij doodleuk weten dat ik mijn telefoon in een T-Mobile shop in Nederland ter reparatie aan kon bieden.Naar Nokia care center gegaan en de Nokia twee keer laten repareren. Resultaat: ik kon alleen nog maar bellen. Alle andere functies deden het niet meer.Contact met Nokia care Finland gezocht. De antwoorden die ik daar kreeg deden mijn haren te bergen rijzen aangezien ik uitgebreid had uitgelegd wat het probleem is.Tevens laten weten dat ik het toestel al twee keer had teruggezet naar fabrieksinstellingen zonder enig resultaat.Advies van Nokia: TERUGZETTEN NAAR FABRIEKSINSTELLINGEN.Van alles geprobeerd om T-Mobile te bewegen iets voor mij te betekenen. Standaard antwoord: TER REPARATIE AANBIEDEN BIJ T-MOBILE SHOP IN NEDERLAND.Dus van ellende maar en nieuwe gekocht (lumia 925).In september, terug in Nederland, mijn toestel in T-Mobile shop ter reparatie aangeboden.toestel gerepareerd. Intussen ben ik de lumia 925 blijven gebruiken. Aangezien ik in december weer naar Thailand zou gaan heb ik een maand voor vertrek mijn oude 920 weer in gebruik genomen. Alles werkte zoals het hoort. Mijn lumia 925 verkocht.En ja u raadt het al. Na een maand begon het toestel weer allerlei kuren te vertonen.Advies T-Mobile (ja u raadt het weer goed) TER REPARATIE AANBIEDEN BIJ T-MOBILE SHOP IN NEDERLAND.Tot in den treure heb ik T-Mobile uitgelegd hoe de situatie is, maar kreeg niet meer dan het standaard antwoord.Van ellende heb ik hun laten weten dat ik mijn betalingen stopzet. Reactie: dreigementen met incasso, registratie bij de stichting Preventel. enz enz.Nog nooit heb ik op reis zoveel mobiele ellende meegemaakt als met T-Mobile.Ik ga nu maar weer een nieuw toestel kopen om dat te kunnen doen waar ik hem in het buitenland voor gebruik. Internet, bankieren, navigatie, Skype en fotos.MAAR EEN DING NOOOOOOIT MEER. T-MOBILE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.