Jump to content

Simyo legale oplichters

Hasan
 Share

Recommended Posts

Ik heb al een jaar een abonnement bij simyo. mijn abonnement eindigde op 6 december 2013. Als je op de site www.simyo.nl op abonnement opzeggen drukt. krijg je alleen einddatum te zien. Als je pas het scherm verkleint zie je een knopje met abonnement opzeggen. anders gaat je abonnement gewoon door !!!!! zo willen ze ervoor zorgen dat mensen klant blijven.

verder kun je verbruikte mb`s niet dagelijks bijhouden, je ziet de verbuikte mb`s van een dag eerder. En als laatst heb ik mijn internetbundel met 1500 mb niet eens gebruikt, krijg ik toch een factuur met 5 euro extra internetkosten buiten mijn bundel. Ik las op internet dat meer mensen probleem hebben met het opzeggen van abonnement bij SIMYO

• 5 months later...
Guest mavazi

Simyo is voor mij de nummer 1 Simonly aanbieder die er is! Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website. En als je bestelt via www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

• 5 months later...
  • 1 year later...
Guest Boris

simyo zijn idd oplichters. ze pochten met maandelijks opzegbaar maar als je opzegt en de bijbehorende vragen invult, dan werken opeens bepaalde opties om op te zeggen niet! hierover gebeld met de helpdesk en ze geven toe dat het een fout is alleen doen ze er niets aan!

lekker dan!

• 2 weeks later...
Guest ikke

nog geen ervaring gehad met tele2 zie ik! Zijn nog veel meer klachten over! Komen hun eigen voorwaarden niet na, contractbreuk!

• 1 month later...
Guest anoniem 123

Ik heb het idee dat mijn MB's niet legit 1000 zijn. ik heb een bundel van 1000 MB maar ik heb het idee dat als ik op bijv. whatsapp een foto van 50kb download dat er dan meteen 1MB af gaat. Kan dit kloppen?