Guest Familie die veel belt! Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Eindelijk heb ik een belkaart gevonden die aan al mijn wensen voldoet! Dit wou ik even met jullie delen. Belt u ook vaak naar het buitenland of mobiel en wilt u meer bellen voor minder. Bekijk dan eens de website ... Hier bestel ik regelmatig nu mijn belkaarten zakelijk en priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J. de Jongh Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Klopt hier bestel ik ook mijn belkaarten zeker 20 euro per maand en dan kan je echt veel bellen, handig als je internationaal veel belt. Gr. J. de Jongh Link to comment Share on other sites More sharing options...
123pro Posted April 18, 2014 Report Share Posted April 18, 2014 Ik bel ook via een belkaart, deze heb ik gekocht bij bellenvoormaar.nl kan hier elk bedrag aangeven. Gebruik ook sinds kort hun app en kan zo via de app bellen super snel en handig. Geen starttarief! Echt voordeliger dan andere. tegoed is tegoed alleen wat je op belt. Met vriendelijke groet, 123pro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Samira C. Posted February 17, 2015 Report Share Posted February 17, 2015 Goedendag bedank voor de tip heb nu de app gedownload zeer tevreden, kon zeer voordelig bellen vanuit het buitenland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.