Erwin Posted February 11, 2014 Report Share Posted February 11, 2014 Zeg je tele2 op via Ziggo...alles verliep keurig, nog geen 10 min. zonder telefoon of internet gezeten, krijg ik een rekening van tele2, voor februari (dit terwijl op 14 jan. mijn contract beëindigd is).Heen en weer geslingerd van tele2 naar Ziggo, conclusie; de fout ligt bij tele2, maar die houdt de poot stijf, Ziggo gaat uit coulance de 36.= vergoeden; in mindering brengen op mijn volgende factuur (die ik zou moeten betalen aan tele2, maar ik zat dus ongevraagd met een dubbel abonnement) Hulde aan Ziggo, koude douche voor tele2, stelletje oplichters, wel nummer porteren naar Ziggo, maar niet het abonnement stopzetten en dan wijzen naar Ziggo...TELE2 daar wordt je geen vrienden mee!!! Dat zwarte schaap is wel van toepassing op hun, ze zijn het zwarte schaap onder de providers...Eerder al een gedoe met de snelheid gehad bij hun, beloofde snelheid 40mb, werkelijke snelheid 26mb, ja u woont te ver van de wijkcentrale (toen ik het abonnement afsloot; meneer de beloofde snelheid gaat u halen, want u heeft een viberspeedabonnement, whahahaha), pffff wat een onzin...Ziggo beloofde me 60mb en de gemeten snelheid is ruim 62mb...Maar goed, het is opgelost, Ziggo betaalt de kosten die ik extra heb gemaakt, door fout tele2...dus warme douche voor Ziggo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.