Jump to content

kpn leasetoestel inleveren

Kim
 Share

Recommended Posts

Ik heb mijn leasetoestel op maandag 30 december 2013 in de door KPN aangeleverde envelop bij PostNL afgeleverd. Dit was 1 van de punten die KPN zelf heeft aangegeven waar ik het kon inleveren. Omdat het een envelop is is het briefpost en wordt het niet gewogen. Tevens was het op antwoordnummer dus waren er ook geen kosten aan verbonden. Dus ook geen aanleiding om de envelop te wegen. Dit is dan ook niet gebeurd en ze hebben bij de PostNL (Bruna) een streepjescode geplakt en een sticker met adres en mij vervolgens een verzendbewijs gegeven.Nu heb ik op 14 januari 2014 van de KPN een brief ontvangen dat mijn toestel niet is ingeleverd en dat ik dit alsnog moet doen. Ik heb hierover direct contact opgenomen. Na een gesprek met KPN ben ik er achter gekomen dat wel de envelop met het bijbehorende formulier zijn binnen gekomen maar niet het toestel met batterij. Ik moest hiervoor contact opnemen met PostNL. Dus ik heb dit ook direct gedaan. Zij geven aan dat ik het moet melden bij KPN. Ik heb een kopie van het verzendbewijs moeten toesturen. Hierop staat dat de envelop is afgegeven op het juiste adres. tevens staat ook vermeld dat het pakket maar 20gram is. Dit naar aanleiding van het feit dat het briefpost is en het niet gewogen wordt.Door dit zegt de KPN nu dat het toestel er niet in zat. Wat klets is want ik heb zelfs gefilmd dat ik het toestel er heel en werkend in doe en de envelop sluit. Dit was zodat ik bewijs had dat het toestel het nog wel deed voordat ik het opstuur op deze slechte manier van KPN.Ik heb van KPN een definitief antwoord gekregen en daar moet ik het mee doen. Het antwoord kwam in de mail en luid: "U heeft aangegeven dat u het toestel heeft ingeleverd. We hebben het verzendbewijs ontvangen.Helaas komt het gewicht (20 gram) volgens de site van PostNL niet overeen met het gewicht van het toestel, de Samsung Galaxy SIII (133 gram).We vinden het vervelend dat we u op dit moment niet verder kunnen helpen, omdat er geen toestel ontvangen is.Dit is een automatisch verzonden bericht. Op een eventueel antwoordbericht zal niet worden gereageerd.Voor vragen of opmerkingen verwijzen we u graag naar de Klantenservice van KPN, bereikbaar via 1200 of 06-12001200 als u niet belt met uw mobiele toestel van KPN. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.Met vriendelijke groet, "Nu heb ik op 11-02-2014 weer een brief Dat het toestel niet is ingeleverd en dat ik de overnamekosten van €225,42 + een boete van €25,- moet betalen en dat deze omdat ik nog steeds klant ben automatisch worden afgeschreven.