Jump to content

wordt te veel geincasserd

A. Mehfoud
 Share

Recommended Posts

ongeveer 2 jaar en half dat ik een abonnement bij Youfone heb. eerste had ik 100 mn en 10 sms / maand voor 2,50 E /maand . heel af en toe betaald ik 3 of 3 € extra . toen zag ik een actie op youfone site . 250 mn en 10 sms/ maamd voor 3,95 € . dus ik heb mijn abonnement mijn oud abonnenemt over gezet naar deze abonnement. 3 maanden later zag ik nog een actie van 50 mn/sms voor 2 € / maand . dus ik heb voor mijn vrouw ook en abonnement genomen gezien dat ze belt bijna niet en ze belt meestal mobille alleen naar mij. In de actie stond ook dat youfone gebruikers kunnen gratis elkaar bellen. maar na een maand zag dat 2 keer is een bedrage van 19 € en 34 € van mijn rekening was geincasserd. ik heb emails naar youfone gestuurd en gevraagd voor duidelijkheid maar ik kreeg te horen dat ik een abonnement van 5,95 € had aangesloten en dat de tarivenen zijn omhoog gegaan en dus moet ik nu 7,02 € / maand betalen. en dat gratis bellen tussen youfone gebruikers geldt niet voor deze abonnenemt(emails heb ik ze nog). toen ik deze abonnenmet aanaam stond heel duidelijk op dat ik kon gratis naar youfone gebruikers bellen. mijn eerste abonnenement van 2,50 €/maand was ik heel blij om. maar nu ben ik zeer teleurgestuurd voornamelijk dat ik een paar keer emails schreef en geen duidelijk aantwoord kreeg van youfone. in heen emails staat " na ons telefonische gespreek ..." terwijl er is nooit en telefonische gepreek geweest. geen abonnenemnet van youfone meer. men gaat zelf dat leren wanneer hij plotselling ander bedragen krijgen en dat hij niet eens naar hem wordt geluisterd of duidelijk antwoord krijg. nooit meer youfone.