Chris Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Neem NOOIT abonnement Tele2!Ze hebben mij afgesloten omdat ik over een limiet ben gegaan. Welk limiet? Ik ken geen limiet! Tele2 incasseert iedere maand de kosten. Nog nooit iets mis gegaan. Dit is het weigeren van de dienst die ik afneem. Ik gebruik m`n mobiel zakelijk en bel dus veel en ook naar het buitenland. Veel omzet voor Tele2 zou je zeggen. Maar omdat ik nu meer dan €250 heb gebeld wordt ik afgesloten. Ik kan niet meer bellen pas nadat Tele2 geïncasseerd heeft. Dat duurt nog 4 dagen. Ik ben dus nu 4 dagen niet bereikbaar.ONBEGRIJPELIJK! Een goed betalende en veel bellende klant wordt dus afgesloten. De helpdesk wil niet meewerken. Dan rest mij twee dingen:1) melden dat ik niet bereikbaar ben 2) melden dat je NOOIT voor Tele2 moet kiezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.