Jump to content

Tele2 nooit!


Chris
 Share

Recommended Posts

Neem NOOIT abonnement Tele2!Ze hebben mij afgesloten omdat ik over een limiet ben gegaan. Welk limiet? Ik ken geen limiet! Tele2 incasseert iedere maand de kosten. Nog nooit iets mis gegaan. Dit is het weigeren van de dienst die ik afneem. Ik gebruik m`n mobiel zakelijk en bel dus veel en ook naar het buitenland. Veel omzet voor Tele2 zou je zeggen. Maar omdat ik nu meer dan €250 heb gebeld wordt ik afgesloten. Ik kan niet meer bellen pas nadat Tele2 geïncasseerd heeft. Dat duurt nog 4 dagen. Ik ben dus nu 4 dagen niet bereikbaar.ONBEGRIJPELIJK! Een goed betalende en veel bellende klant wordt dus afgesloten. De helpdesk wil niet meewerken. Dan rest mij twee dingen:1) melden dat ik niet bereikbaar ben 2) melden dat je NOOIT voor Tele2 moet kiezen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...