Jump to content

hollands nieuwe


Elisabeth
 Share

Recommended Posts

Wat een waardeloze klantenservice bij Hollands Nieuwe. Mijn abonnement was afgelopen. Ik heb gekeken wat ik daarna moest betalen. Ineens verzinnen ze er zelf bij dat ik ook nog 500 mb wil wat 10 euro extra kost terwijl ik genoeg had aan wat ik had. Mijn abonnement MET TELEFOON kostte 16,50 euro. Nu moest ik ZONDER TELEFOON ineens 20,50 euro betalen. Als ik erover bel krijg ik geen antwoord waarom dit zo zonder overleg gegaan is. Ik heb meteen opgezegd. Waardeloze klantenservice. Het kost je alleen maar geld om ze te bellen. Ze denken totaal niet mee. Ze zijn alleen uit op GELD! BAH!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...