Guest van Bennekom Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Mijn moeder van 92 is gebeld door Pretium, het enige wat zij van dit gesprek heeft verstaan is KPN en een voordelige aanbieding.nu heeft zij een contract van een jaar gebeld met de klanten service maar zij verwijzen naar de 7 dagen regeling kun je verwachten van iemand van 92 dat zij een brief gaat schrijven of telefonisch gaat reageren daar zij niet eens weet waar het over gaat.Ik heb dan ook schriftelijk gereageerd dat mijn moeder van 92 helemaal geen jaar contract wil hebben en dat ik een beroep wil doen op hun coulanceregeling.Wacht nu op antwoord van Pretium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pretium Webcare Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Beste meneer, mevrouw, we zouden u en uw moeder graag helpen om dit op te lossen. Kunt u daarvoor haar gegevens en uw eigen telefoonnummer kunnen mailen naar pretium.webcare@pretium.nl? Alvast bedankt. Marjolijn - Webcare team Pretium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martien Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Mijn slechthorende moeder van 96 is ongeveer hetzelfde overkomen. Is volgens de mevrouw van Pretium die ik aan de telefoon had op 17 maart gebeld. Terwijl ze is ingeschreven bij het Bel me niet register. Mijn moeder dacht dat het iemand van KPN was die haar een goedkoper wilde laten bellen, want dat is als ik het van haar goed begrijp de eerste vraag: Wilt u via het KPN-netwerk goedkoper bellen dan nu. En ze zou nog een cadeau krijgen ook. Ze heeft niet begrepen dat het een hele andere provider was. Vervolgens heeft ze op 6 april een brief ontvangen die op 1 april was gedateerd, waarbij haar nieuwe abonnement per 24 april werd bevestigd. Zo heb je de termijn van een week mooi omzeild. Bij KPN zeiden ze de truc te kennen, maar niets anders te kunnen adviseren dan met Pretium te bellen. Ze konden het overzetten niet tegenhouden. Bij Pretium zeiden ze de gang van zaken te betreuren maar via de telefoon niets te kunnen doen. Kennelijk is het wel mogelijk mensen er via de telefoon in te luizen en ze een abonnement aan te smeren, maar niet om dat via dezelfde weg ongedaan te maken. Je moet een brief sturen. Dat gaan we doen, tenzij iemand van webcare het kan oplossen. Zullen we maar aangetekend doen (extra kosten) want anders hebben ze vast niets ontvangen. Zal ze ook mailen. De verklaring waarom ze gebeld is, terwijl ze bij het Bel met niet register is aangesloten was, dat Pretium ooit in 2010 ook een keer met haar had gebeld en dezelfde truc had uitgehaald en dat ze dan nu weer mochten bellen. Dat lijkt me niet logisch. Heb wel vast tegen Pretium gezegd dat als ze het wagen om mijn moeder over te zetten, dat ik dan stappen tegen ze ga zetten. Bij Kassa en dat soort programma's zijn ze vaste klant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redactie Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 Mijn slechthorende moeder van 96 is ongeveer hetzelfde overkomen. Is volgens de mevrouw van Pretium die ik aan de telefoon had op 17 maart gebeld. Terwijl ze is ingeschreven bij het Bel me niet register. Mijn moeder dacht dat het iemand van KPN was die haar een goedkoper wilde laten bellen, want dat is als ik het van haar goed begrijp de eerste vraag: Wilt u via het KPN-netwerk goedkoper bellen dan nu. En ze zou nog een cadeau krijgen ook. Ze heeft niet begrepen dat het een hele andere provider was. Vervolgens heeft ze op 6 april een brief ontvangen die op 1 april was gedateerd, waarbij haar nieuwe abonnement per 24 april werd bevestigd. Zo heb je de termijn van een week mooi omzeild. Bij KPN zeiden ze de truc te kennen, maar niets anders te kunnen adviseren dan met Pretium te bellen. Ze konden het overzetten niet tegenhouden. Bij Pretium zeiden ze de gang van zaken te betreuren maar via de telefoon niets te kunnen doen. Kennelijk is het wel mogelijk mensen er via de telefoon in te luizen en ze een abonnement aan te smeren, maar niet om dat via dezelfde weg ongedaan te maken. Je moet een brief sturen. Dat gaan we doen, tenzij iemand van webcare het kan oplossen. Zullen we maar aangetekend doen (extra kosten) want anders hebben ze vast niets ontvangen. Zal ze ook mailen. De verklaring waarom ze gebeld is, terwijl ze bij het Bel met niet register is aangesloten was, dat Pretium ooit in 2010 ook een keer met haar had gebeld en dezelfde truc had uitgehaald en dat ze dan nu weer mochten bellen. Dat lijkt me niet logisch. Heb wel vast tegen Pretium gezegd dat als ze het wagen om mijn moeder over te zetten, dat ik dan stappen tegen ze ga zetten. Bij Kassa en dat soort programma's zijn ze vaste klant. Bijzonder vervelend dat uw moeder dit is overkomen. In de regel reageert het webcare team vrij snel op Bellen.com. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.