Jump to content

Klachten Vodafone


Theo Hospers
 Share

Recommended Posts

Vandaag kontakt gehad met een Vodafone medewerker via de chat, ik kon mijn actuele status van de verbruikte data niet opvragen in de Vodafone App........John heeft dit direct voor mij opgelost.Nadat ik mijn actuele status heb bekeken blijkt dat ik 17 euro over mijn databundel heen ben gegaan, weer kontakt gezocht via chat met Manon...."BETALEN" was het antwoord !!!!!.Zijn er meer mensen die problemen hebben hun actuele status van de databundel op te vragen ?Vodafone is niet meer wat het geweest is, mijn werkgever gaat zelfs weer terug naar T-MOBILE........wegens een diep bedroevende service van Vodafone (150 aansluitingen).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...