Jump to content

Klantvriendelijkheid en nummerbehoud via Hollandse Nieuwe

eva van duijn

Recommended Posts

Mijn eerste ervaring met Hollandse Nieuwe leek goed. Snelle levering, vriendelijke service bij aankoop. Maar eenmaal binnen als klant, werd het doffe ellende.In december 2013 stapte ik over en het nummerbehoud zou met een paar dagen geregeld zijn. Ik kon dus vrijwel direct bellen. Dacht ik. Steeds gaf men een andere datum aan, waaro p het gergeled zou worden. Maar steeds lukte dat op een of andere manier niet. Ik heb hier meerdere mailtjes over gestuurd. Steeds kreeg ik een dooddoener. Telefonisch kreeg ik helemaal geen contact. Achteraf duurde het bijna 3 maanden, voordat het nummerbehoud correct was aangevraagd bij mijn oude provider. Waardoor ik al die tijd niet op mijn eigen nummer bereikbaar was maar ook dubbele rekeningen te betalen krijg. Holllandse Nieuwe is telefonisch niet bereikbaar (toen dat uiteindelijk lukte, werd de verbinding na 3 minuten verbroken). Ook tussenpersoon Cool Blue geeft niet thuis. Op mailtjes aan Hollandse Nieuwe wordt niet op de specifieke vraag ingegaan. Sterker nog, het zou allemaal mijn eigen schuld zijn. Ik zou bij aanvraag van het nummerbehoud een foutief nummer hebben doorgegeven. Op mijn verzoek om een kopie van de aanvraag werd niet gereageerd. Voor mij nooit meer Hollandse Nieuwe en ook geen bemiddeling meer via Coolblue.Ik stop mijn pogingen maar en betaal de dubbele rekeningen. Maar ik hou hier een hele nare smaak aan over. Ik kan Hollandse Nieuwe bij iedereen afraden.

• 1 year later...

We zijn nu ruim een jaar verder, heeft Coolblue ondertussen iets voor je gedaan? Ik heb goede ervaringen met ze, maar hier schrik ik toch wel van.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...