Toppie64 Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Na mijn overstap van TMobile naar KPN vorige maand ( met nummerbehoud) had in geen geen problemen. Echter sinds een aantal dagen kan mijn vrouw, die nog TMobile heeft, mij niet meer bereiken. Zij krijgt te horen dat het nummer niet in gebruik is. Klein onderzoek leerde mij dat ALLE TMobile en Tele2 nummers mij niet kunnen bereiken. Ik heb behoorlijke ruzie gemaakt met TMobile vlak voor vertrek, dit omdat ik de kwaliteit van het netwerk zwaar onder de maat vond ( rest van mijn gevoel is gecensureerd) Heeft iemand ervaring met een algehele blokkade van een provider na bijv een overstap. KPN was erg verbaasd en had dit nog niet eerder meegemaakt! Wie heeft antwoord en of ervaring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redactie Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ook Tele2 klanten u niet meer kunnen bereiken. Heeft u T-Mobile al benaderd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.