Wopev Posted April 14, 2014 Report Share Posted April 14, 2014 Sinds een paar dagen krijg ik op mijn Sony XperiaT geen mails meer binnen. Ik heb twee mailaccounts; een planet.nl en een live.nl account. Met beide wil het niet lukken. Ik krijg wel regelmatig melding dat er weer mails binnengekomen zijn, maar zoals gezegd: Ik zie niets! Ook heb ik al handmatig gesynchroniseerd; zonder resultaat. Wie heeft er enig idee?? Groetjes, Wopev Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanWever Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Het kan het zijn dat jouw mailapp 'kapot' is als je wel notificaties krijgt maar deze niet ziet in de app. Heb je recentelijk een update geïnstalleerd? (wellicht zonder jouw medeweten dmv een automatische update?) Anders zou je een alternatieve app kunnen proberen om mail uit te lezen. Ook zou je nog kunnen proberen om een mailaccount te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.