Jump to content

Bellen via 0900 naar buitenland (vast) is er niet meer?

Guest Hendrik6

Recommended Posts

Guest Hendrik6

Vroeger kon je via www.bellen.com zoeken naar diverse 0900 providers waarbij je goedkoop kon bellen naar het buitenland. Nu is dit alleen nog voor mobieltjes mogelijk. Waarom is dit weggehaald of is het ergens verborgen op de site?

Wij hebben besloten om op de nieuwe versie van Bellen.com de 0900 vergelijking niet meer te tonen. Het aantal te vergelijken producten nam de afgelopen periode in rap tempo af en veel 0900-aanbieders zijn gestopt. Of onderhouden hun tarieven niet meer regelmatig, waardoor er verschillen ontstaan tussen de getoonde prijzen op het internet en de genoemde prijzen tijdens het telefoongesprek. Het vergelijken van de tarieven werd hierdoor een hachelijke onderneming en omdat wij ook bemerkten dat de 0900 informatie steeds minder geraadpleegd werd door onze bezoekers, was dit voldoende aanleiding de 0900 vergelijking van de website te halen. Dit houdt niet in dat er geen partijen meer actief zijn op deze markt, bijvoorbeeld Belrammer, CallsDiscount en Voicetraders leveren deze dienst nog steeds.

• 2 weeks later...
Guest John

Wees dan ook zo stoer om dat op de website te vermelden. Nu zoek ik me suf en moet op een forum lezen dat de info er niet meer is.

• 2 weeks later...
Guest Gast

Ik heb begrip voor de beslissing, maar mis de vergelijking voor buitenland bellen - zowel via 0900 nummers als die voor de carrier-select - enorm! Was de voornaamste reden dat ik met regelmaat deze site bezocht... Helaas... ik zal op zoek moeten naar een alternatief.

De redactie verneemt graag om welke reden de 0900-vergelijking geraadpleegd werd. Mocht er nog steeds veel behoefte aan zijn, dan zijn we zeker bereid in overweging te nemen om de 0900-vergelijking weer toe te voegen. Voor alle duidelijkheid: de tarieven voor bellen naar het buitenland bellen zijn nog steeds te vergelijken, alleen in een andere vorm. Vonden jullie de eerdere vergelijking duidelijker? We horen het graag.

Guest gast

Ik bel vanaf een vaste lijn naar het buitenland en wil m.b.v. een 0900 nummer goedkoper bellen. Dat kan je hier niet meer op de site vinden. Jammer.

• 1 month later...

Goedkoop bellen via de vaste lijn naar zgn. 0900-nummers is niet altijd waar. In de afgelopen maand is op het gemelde 0900-tarief door de KPN een toeslag gezet van € 0,09. Maar dat werd in de 4 gevallen niet gemeld. Wel achteraf bij navraag over de hoge nota. Ik dacht dat het wettelijk geregeld is dat alle kosten VOORAF gemeld dienen te worden.

• 4 months later...

Omdat ik net met Wereldbellen naar Duitsland wilde bellen en dit niet lukte ben ik op jullie site gaan zoeken naar een andere 0900-aanbieder maar lees, na wat gezoek, dat jullie met de 0900-vergelijking gestopt zijn. Jammer.

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...