Jump to content

Contacten weg op een Huawei Ascend G510

Koosr46

Recommended Posts

Mijn vrouw heeft dit toestel aangeschaft en in het begin was alles goed. Haar contacten stonden er gewoon in.

Na verloop van tijd heeft ze er een SD kaartje ingedaan en alles is in de war.

Al een mailtje gestuurd naar HUAWEI, maar volgens mij is daar maar 1 ding belangrijk en dat is verkopen, service is een woord wat ze niet kennen.

Als we op contacten drukken komen ze allemaal tevoorschijn, maar als je erop drukt komen de email-adressen tevoorschijn.

Waarschijnlijk te maken met facebook, maar de nummers zijn weg.

Wie helpt me of moeten alle nummers weer handmatig ingebracht worden

Guest Koos Reitsema

ik heb geen idee hoe dat moet, maar wie bepaalt dat mail adressen daar ineens op komen te staan.

Dat doe je door naar www.google.com/contacts te gaan en in te loggen met hetzelfde Google account als ingesteld staat op jouw telefoon.

Het kan misschien zijn dat de telefoonnummers staan/stonden opgeslagen op de simkaart en nu er een sd-kaart in de telefoon zit de telefoon de contacten probeert in te laden vanaf de sd-kaart.

Guest Gast

Wat heeft google te maken met onze telefoonnummers? het wordt bijna tijd om over te stappen naar Apple

we hebben ze handmatig er weer ingezet en verder geen geouwehoer weer met facebook en google

Guest Fredo

Huawei Ascend G510 draait op Android, het smartphonebesturingssysteem van Google. Als het goed is gebruik je een Google Account bij dit toestel (@gmail.com adres). Als je daarmee ingelogd bent worden je contactpersonen niet alleen opgeslagen op het toestel zelf, maar ook online op dat account. Dit is vergelijkbaar met iCloud van Apple. Eigenlijk net zoveel / zo weinig "geouwehoer" dus ;)

Guest Gast

Wat heeft google te maken met onze telefoonnummers? het wordt bijna tijd om over te stappen naar Apple

we hebben ze handmatig er weer ingezet en verder geen geouwehoer weer met facebook en google

Google is toch gewoon een zoekmachine?  :lol:

• 9 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...