Jump to content

Delight Klacht. Eerlijke oplichters dat wel.

Guest Delight fan

Recommended Posts

Guest Delight fan

Na veel zoeken op internet kom ik uit bij Delight. Supergoedkope Prepaid met bundels. Overgestapt naar delight. eerst opgewaardeerd en voor 10 euro een bundel gekocht met 300 belminuten. Op een dag moest ik dringend de huisarts bellen. dat kon dus niet. Gebeld met Delight en ze legden uit dat bedrijfsnummers niet gebeld kunnen worden. Bij bedrijfsnummers denk ik aan 0900 nummers ed. waar ik mee zou kunnen leven. Maar volgens delight is het elk nummer wat bij het telefoonboek geregistreerd staat als bedrijf of instelling etc... En mijn huisarts valt daaronder terwijl deze echt een huisnummer heeft. Sterker nog bij navraag blijkt dat mijn huisarts zelfs een particulier KPN abonnement heeft, maar omdat hij in het telefoonboek staat als huisarts kon ik m niet bellen. Terwijl er letterlijk staat op hun site alle Nederlandse nummers. Toch maar extra levensreddende beltegoed gekocht buiten mijn bundel. In de zelfde periode moest ik mijn fysiotherapeut bellen. Een 088 bedrijfsnummer. Geen extra kosten etc.. Onmogelijk ook met genoeg tegoed. 0800 nummer van mijn verzekering? Mijn wegenwacht?  normaal gratis, maar hoeveel tegoed je ook hebt, Delight blokkeert het. Met delight gebeld en zij bevestigen alles terwijl op hun site er niets over staat. Ik heb 112 niet geprobeerd omdat het niet mag, maar verbaast me niets als dat ook geblokkeerd is. Kortom, als je levensmoe bent en een keer kans wilt lopen ergens dood te bloeden, autopech wilt hebben en het 0800 nummer van je wegenwacht niet kunnen bellen of andere nare situaties kies dan voor delight.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...