Jump to content
Guest Jean

Goedkoop bellen naar india?

Recommended Posts

Guest Jean

Hello

Ik heb een vriendin in India die ik vaak bel. Wegens de slechte internetverbindingen daar is het moeilijk om gratis via skype of viber te bellen.

Wat is het goedkoopste manier om via mobiel vanuit België haar te bellen op haar mobiel nummer.

Momenteel bel ik haar via de vaste telefoonlijn, met een belkaart van 5euro, waarmee ik ongeveer 5 uren mee kan bellen. Er is geen extra kost van de vaste lijn zelf.

Graag zou ik met mijn mobiel naar haar mobiel in India willen bellen, wat is de goedkoopste manier? Via belkaart komt er een extra kost van mobiel er bij. Zijn er goedkope manieren?

Kan ik ook via wifi of 3G van mij naar haar mobiel bellen?

Ik heb even wat onderzoek voor je gedaan, Mobistar bijvoorbeeld vraagt 2 euro voor naar India bellen per minuut.

Wat ik je verder kan aanraden is zelf de sites van de belgische telecomproviders eens rustig door te bladeren op zoek naar pdf'jes van mobiele tarieven.

Wat ook een uitkomst kan bieden is zogeheten Skypetegoed, vanuit Nederland bel je voor 1,1 cent per minuut naar india. Voor België zal dit tarief niet of nauwelijks verschillen. Uiteraard moet je hierbij wel rekening houden met kosten voor data.

Als je verder nog vragen hebt horen we het natuurlijk graag!

Guest Sanjiv

Een vriend van mij die belt heel goedkoop naar India ook toevallig vanuit Belgie. Die had het over bellen voor 16€ voor 800 minuten en een tarief van 1 cent nadat je die 800 minuten opmaakt ik durf alleen niet te zeggen hoe die dat doet maar mocht je dat willen kan ik navraag voor je doen

Guest Jan de Koning

• Ik gebruik al een tijd http://www.bellenvoormaar.nl , ze zijn goedkoop en hebben een hoop voordelen de klantenservice is echt top. je zou het zelf moeten proberen om het te ervaren.