Jump to content

Krijg Mc Afee niet weg.

Wopev

Recommended Posts

Ik heb ruim twee uur gechat met iemand van Mc Afee. Voor de vakantie probeerde ik een proefabonnement van McAfee. Tijdens deze vakantie blokkeerde mijn telefoon plotseling. Dat wil ik niet meer hebben. Ik heb een Sony XperiaT. Via instellingen > Persoonlijk > Beveiliging > Apparaatbeheerders > McAfee Security krijg ik 'm niet weg. Als ik op het vinkje druk, kom ik in een volgend scherm "Apparaatbeheer Activeren".  Op de startpagina staat boven een MCAfee symbooltje. Als ik dat "naar beneden trek": Toestelbeheer instellen > McAfee Mobile Security Meldingen > Mc Afee Mobile Security. Rechtsboven drie stipjes > Verwijderen > Wilt U deze app verwijderen? OK > "Kan deze app niet verwijderen omdat dit pakket een actieve apparaatbeheerder is."

Hoe kan dat. Het ene scherm zegt Apparaatbeheer Activeren en het andere zegt actieve apparaatbeheerder.

Wat moet ik doen om McAfee weg te krijgen????

Gr. Mart

Ik ken de app niet goed (zojuist even snel bekeken).

Volgens mij moet je geen vinkje zetten bij Apparaatbeheer Activeren, hierdoor is deze ook niet geactiveerd.

Probeer vervolgens via de Google Play Store de app van McAfee te verwijderen, in plaats van via de drie puntjes in de app zelf.

• 11 months later...
  • 6 months later...

Onder instellingen kies je gedownloade apps. Zoek het app mcafee en kies dan uitschakelen. Download dan een nieuwe antivirussoftware app. Bv 360 antivirus app. Deze is volledig gratis.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...