Wopev Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Ik heb ruim twee uur gechat met iemand van Mc Afee. Voor de vakantie probeerde ik een proefabonnement van McAfee. Tijdens deze vakantie blokkeerde mijn telefoon plotseling. Dat wil ik niet meer hebben. Ik heb een Sony XperiaT. Via instellingen > Persoonlijk > Beveiliging > Apparaatbeheerders > McAfee Security krijg ik 'm niet weg. Als ik op het vinkje druk, kom ik in een volgend scherm "Apparaatbeheer Activeren". Op de startpagina staat boven een MCAfee symbooltje. Als ik dat "naar beneden trek": Toestelbeheer instellen > McAfee Mobile Security Meldingen > Mc Afee Mobile Security. Rechtsboven drie stipjes > Verwijderen > Wilt U deze app verwijderen? OK > "Kan deze app niet verwijderen omdat dit pakket een actieve apparaatbeheerder is." Hoe kan dat. Het ene scherm zegt Apparaatbeheer Activeren en het andere zegt actieve apparaatbeheerder. Wat moet ik doen om McAfee weg te krijgen???? Gr. Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanWever Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Ik ken de app niet goed (zojuist even snel bekeken). Volgens mij moet je geen vinkje zetten bij Apparaatbeheer Activeren, hierdoor is deze ook niet geactiveerd. Probeer vervolgens via de Google Play Store de app van McAfee te verwijderen, in plaats van via de drie puntjes in de app zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonneman Posted August 1, 2014 Report Share Posted August 1, 2014 Dat soort anti-virus programma's zijn helaas vaak zelf zo moeilijk te verwijderen dat het malware op zich wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bfarer Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Dat soort anti-virus programma's zijn helaas vaak zelf zo moeilijk te verwijderen dat het malware op zich wordt Ik malware handmatig verwijderen altijd. Ik verwijderde deltahomes trojan handmatig dankzij dit artikel - http://cookieverwijderen.nl/hijackers/delta-homes Ik denk niet aanraden de antivirus vanaf die website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hugo Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 Onder instellingen kies je gedownloade apps. Zoek het app mcafee en kies dan uitschakelen. Download dan een nieuwe antivirussoftware app. Bv 360 antivirus app. Deze is volledig gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.