boeda Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 Mijn zoon had een KPN Hi abonnement. Daar hij voor 3 jaar naar Aruba vertrok heeft hij dit abonnement omgezet naar een prepaid omdat hij dit niet zou gebruiken in Aruba. De prepaid kaart bleef in Nederland maar werd niet gebruikt. Hij verzocht mij eens in het half jaar beltegoed hierop de zetten omdat hij het nummer wilde behouden. Dit is door mij 2 x gedaan. De 3e x, begin deze week, kreeg ik een vreemde toon en de mededeling om mijn factuur te bekijken. Een factuur heb ik echter nimmer ontvangen voor een prepaid. Gebeld met KPN Hi: Het nummer is suspend??? oftewel u bent 5 dagen te laat en had voor de 20e juli opgewaardeerd moeten worden. Het nummer bent u kwijt. Toch maar een account aangemaakt op Mijn KPN Hi en het onderwerp proberen aan te snijden. Het account was OK, Een mail ter bevestiging ook maar het inloggen moest met het wachtwoord dat op mijn gsm was toegestuurd???????? Het nummer is weg en toch toegestuurd???? Inloggen was dus niet mogelijk. Zonder bellen het geld en het nummer verloren. Het geld is niet het grootste probleem en was ingecalculeerd maar zonder überhaupt het nummer af te sluiten zonder bericht, terwijl mijn zoon mijn adres als thuisbasis heeft. Natuurlijk zijn er voorwaarden maar 5 dagen te laat en alles is over en uit, KPN Hi bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.