Jump to content
Sign in to follow this  
Guest piet h

Mobicross

Recommended Posts

Guest piet h

Sinds 2001 was ik klant van Euphony. Nooit ook maar 1 probleem gehad maar sinds het overgenomen is door Mobicross is het kommer en kwel met aanmaningen voor facturen die allang betaald zijn. Jammer, maar jullie zijn een extreem trouwe klant kwijt.

Guest W Leegwater

Ik heb wel eens een aanmaning gehad per sms terwijl ik toen nog per automatische incasso betaalde. 

Nu wat anders.

Ik heb meerdere keren gebeld, er zijn tientallen berichten per e-mail, facebook en twitter verstuurd en nog geeft  het bedrijf  geen inhoudelijke reactie op een klacht.  Een telefoon die stuk is gegaan en uitstond veroorzaakt een enorme rekening. Eerder was er wel gesproken met het bedrijf over uitzetten roaming maar daarvan was geen bewijs in het dossier.  Dat was het standpunt na een derde telefoongesprek Het komt respectloos over om geen reactie te ontvangen,  laat staan enige tegemoetkoming.

Een goede bekende van mij bevestigde: Ik heb ook uitsluitend vervelende ervaringen met de oude en nieuwe mensen van Mobicross.  Voor publicatie van dit artikel is eerst hoor en wederhoor toegepast.

Guest nathalie

Wifi hapert, al 2 mnd geen telefoon, te hoge facturen.

Geen reacties op email of contact formulier. Echt slecht!

Nog 2 weken abonnement en dan eindelijk overstappen! !!

Guest Gast

Ben sinds 4 juli 2014 overgestapt van Mobicross naar KPN. Waarschijnlijk zijn ze bij MObicross nogal haatdragend als je overstapt want ik krijg sindsdien alleen maar rekeningen, incasso's e.d. Dit alles ondanks dat ze zelf schriftelijk hebben aangegeven dat ik per 04-07-2014 ben overgestapt.

Je kunt mailen, bellen en schrijven wat je wil maar het gaat er niet in bij die dikkoppen van Mobicross dat ik niet meer wens te betalen voor diensten die ik niet meer afneem. Ze dreigen met incassobureau's en een kort geding e.d. maar zetten niets door. Ik laat wel iedere maand alles storneren.

Guest Gast

Ga nooit met deze idioten in zee! 

Facturatie klopt helemaal niets van!

Het is zo goed als onmogelijk om je abonnementen op te zeggen! 

Echt niet aan beginnen!

Guest Eva

Mobicross is top!

geen last van gehad

al 5 jaar klant

en nog pas een contract verlengt

Guest paul

Wat mij betreft kunnen ze in den haag gaan zitten bij de andere graaiers.Veel betalen voor weinig stelletje oplichters

Guest paul

ik krijg spook rekeningen  via me mail .

ik heb niks via het bedrijf , en kende het nog geen eens , ja ik zit net te kijken via internet hoe of wat , na ik een spook rekening heb ontvangen .

Guest karen

Ik heb ook rekeningen gekregen terwijl ik allang geen klant meer bent.

Guest karin

sinds ze van naam zijn veranderd was de service slecht , geen goede internet verbinding, gewoon traag terwijl ik in de ranstad woon.

Guest Martijn van der Hoeven
Op 2014-12-26 at 12:28 zei Gast Gast:

Ben sinds 4 juli 2014 overgestapt van Mobicross naar KPN. Waarschijnlijk zijn ze bij MObicross nogal haatdragend als je overstapt want ik krijg sindsdien alleen maar rekeningen, incasso's e.d. Dit alles ondanks dat ze zelf schriftelijk hebben aangegeven dat ik per 04-07-2014 ben overgestapt.

Je kunt mailen, bellen en schrijven wat je wil maar het gaat er niet in bij die dikkoppen van Mobicross dat ik niet meer wens te betalen voor diensten die ik niet meer afneem. Ze dreigen met incassobureau's en een kort geding e.d. maar zetten niets door. Ik laat wel iedere maand alles storneren.

Ik zou zeggen blokkeer de rekening van die lui...

Guest mrtelecom
Op 2015-6-16 at 10:20 zei Gast Eva:

Mobicross is top!

geen last van gehad

al 5 jaar klant

en nog pas een contract verlengt

Lijkt me stug als ze pas in 2014 zijn opgericht.