Jump to content

Waarom geen "afrekening" bij het einde mobiel telefoon contract


Guest Ton
 Share

Recommended Posts

Ik beeindig mijn mobiele telefooncontract omdat ik veel minder bel en veel minder data verbruik.

Ik heb 223 euro beltegoed over en 2 gb data over.

Moeten providers een afrekening opmaken. Bij energieleveranciers wordt een jaarafrekening opgemaakt. Als je meer verbruikt betaal je meer. Als je minder verbruikt krijg je geld terug. Waarom is dat bij mijn mobiele telefoonabonnement niet het geval?

 

 

Heeft iemand al eens getracht een afrekening op deze wijze te regelen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...