Jump to content
Guest Frans Stoop

Bij Voordeelregeling.nl geen voicemail meer

Recommended Posts

Guest Wim van Zundert

Ik ga een rechtszaak aanspannen tegen Voordeelregeling.nl. Mijn rechtsbijstandsverzekering ondersteunt mij hierbij.

De redenen: 1) ik heb geen bevestiging gekregen voor het aangesmeerde product. 2) er is niet verteld dat er een verandering van provider (KPN) plaatsvindt, 3) het geleverde product deugt niet, ook ik ondervind schade door het ongevraagd opheffen van de voice mail. 4) ze overtreden de wet, Sinds het laatste telefoongesprek heb ik geen bevestiging gekregen, .Ik heb zelfs al die tijd gedacht dat het Pretium was, achteraf is dat dus niet zo.

Ik moest wachten tot de eerste nota om te weten dat ik te maken heb  met Voordeelregeling.nl

Mijn eis: alles herstellen naar de oude toestand: KPN abonnement met voicemail.

Laten we allen onze krachten bundelen tegen deze smerige oplichters!

Niet via dit forum maar opeen andere wijze.

Hans

Ik ga een rechtszaak aanspannen tegen Voordeelregeling.nl. Mijn rechtsbijstandsverzekering ondersteunt mij hierbij.

De redenen: 1) ik heb geen bevestiging gekregen voor het aangesmeerde product. 2) er is niet verteld dat er een verandering van provider (KPN) plaatsvindt, 3) het geleverde product deugt niet, ook ik ondervind schade door het ongevraagd opheffen van de voice mail. 4) ze overtreden de wet, Sinds het laatste telefoongesprek heb ik geen bevestiging gekregen, .Ik heb zelfs al die tijd gedacht dat het Pretium was, achteraf is dat dus niet zo.

Ik moest wachten tot de eerste nota om te weten dat ik te maken heb  met Voordeelregeling.nl

Mijn eis: alles herstellen naar de oude toestand: KPN abonnement met voicemail.

Laten we allen onze krachten bundelen tegen deze smerige oplichters!

Niet via dit forum maar opeen andere wijze.

Hans

Dan moet je wel je gegevens doorgeven, wim

Guest Wim van Zundert

Dan moet je wel je gegevens doorgeven, wim

Ik vergat erbij te zeggen, dat ik dezelfde ervaringen heb, ook een integraal contract bij de KPN, ook in het belregister sta, en dat hiertegen actie genomen moet worden. Zonder mijn instemming zijn de instellingen veranderd. Ik vind wel dat de KPN ten onrechte niet ingrijpt.

Guest ICT man
Deze had ik nog opgeslagen in mijn e-mail , kan je beffertje weer zijn verhaaltjes inspreken op je voicemail

Succes! nog net voor het weekend,

Als het niet lukt kan ik het wel komen doen, ik heb een prettig weekend tarief

Dit zijn de instructies voor analoog:

Je moet eerst de huidige Voicemail of andere doorschakeling deactiveren:

Bel #61#, u hoort een versnelde ingesprekstoon hang dan op.

Bel #21#, u hoort een versnelde ingesprekstoon hang dan op.

Bel #67#, u hoort een versnelde ingesprekstoon hang dan op.

Je kan je voicemail op 3 verschillende manieren activeren, hieronder staan alle manieren:

Direct de voicemail:

*21* 1655 0842333#

Voicemail na circa 30 seconden (deze wordt het meest gebruikt):

*61* 1655 0842333#

Voicemail bij geen gehoor:

*67* 1655 0842333#

Daarna kan je berichten naluisteren door te bellen naar 1655 0842333.

Instructies voor isdn:

Je moet eerst de huidige Voicemail of andere doorschakeling deactiveren:

Bel #610#, u hoort een versnelde ingesprekstoon hang dan op.

Bel #210#, u hoort een versnelde ingesprekstoon hang dan op.

Bel #670#, u hoort een versnelde ingesprekstoon hang dan op.

Je kan je voicemail op 3 verschillende manieren activeren, hieronder staan alle manieren:

Direct de voicemail:

*210* 1655 0842333#

Voicemail na circa 30 seconden 

*610* 1655 0842333#

Voicemail bij geen gehoor:

*670* 1655 0842333#

Daarna kan je berichten naluisteren door te bellen naar 1655 0842333.

Guest Piet

Even ter informatie. Ze bellen de zakelijke markt, dus voor rechtspersonen zoals BV, CV en bijvoorbeeld NV is een bel-me-niet-register van toepassing. Eenmanszaken kunnen zich hier wel registreren:

https://www.bel-me-niet.nl/node/2

LET OP: De Kamer van Koophandel verkoopt je gegevens voor marketing doeleinden. Dus als je in het handelsregister staat geregistreerd met een privé nummer, dan kan je het beste even bellen met de KVK. Dit heb ik zelf ook gehad.

Guest Anja Vercoulen

Wij zijn 31 januari benaderd door voordeelregeling.nl. Heb bevestiging gekregen dat wij gebruik gaan maken van hun diensten. Heb 3 februari gebruik gemaakt van mijn recht om een gedane overeenkomst binnen 7 dagen op te zeggen en heb hiervan netjes een bevestiging gekregen van voordeelregeling.nl. Nu krijg ik echter een factuur van Belcentrale.nl over de gesprekken van 3 februari. Weet iemand of dit dezelfde club is?

Anja

Guest marco Bakker

Ik heb een vergelijkbaar issue.

Op basis van telefonisch acquisitie heb ik ja gezegd tegen voordeelregeling.nl  Nadat ik veel negatieve berichten hoorde over service heb ik dit direct weer opgezed. Dat geven ze namelijk ook aan dat dit kan. Hier heb ik een bevestiging van ontvangen.

Ondanks dat ik een bevestiging heb gekregen van voordeelregeling.nl dat we geen gebruik maken van hun diensten kunnen we sinds vandaag niet meer met onze vaste lijn naar buiten bellen! KPN geeft aan dat zij niet de profider zijn van dit nummer.

Telefonisch is VR niet te bereiken inderdaad.

Ik zal proberen het net als Hans te herstellen, (dank Hans) maar bij KPN gaf men aan dat ik dit met VR moet regelen,...

vervelende impasse!

mijn advies: denk heeeel goed na voordat je met hen in zee gaat! En zelfs als je dat hebt gedaan, doe het niet!

Marco

Edited by Bencom
Privé telefoonnummer verwijderd. Voor uw eigen veiligheid kunt u dit u beter niet op dit publiekelijke forum plaatsen.

Guest Carlo

Zojuist kreeg ik een telefoontje van de voordeelregeling, men belde alle klanten van KPN en Telfort af omdat men van KPN de zakelijke klanten een voordeel mocht aanbieden. Er zou niets veranderd worden en ik blijf gewoon via de KPN lijn bellen, alleen zou ik de rekening van hun krijgen want ze moeten het voordeel berekenen.

Inderdaad een van de meest tricky telefoongesprekken die ik ooit heb gevoerd. Men verdraait de woorden zo dat je niet zo snel doorhebt dat je ze een truuk met je uithalen. En de verkopers zitten daar schijnbaar voor hun bonussen. Toen ik vertelde dat ik toch de KPN binnenkort wilde opzeggen, maakte hun dat eigenlijk niets uit. Ik kon immers toch nog een paar dagen mee profiteren van de door KPN geleverde voordeelkorting.

Ik ben niet met ze in zee gegaan, ook al vertelde ze me dat mijn lijn inmiddels al was overgezet op het voordeelsysteem van KPN. Ik vertelde hun dat er niets mag worden gewijzigd. En ze bellen me aan het einde van deze week terug, op mijn verzoek. Ze bleven wel drukken op mijn email adres, maar ik heb ze het niet gegeven.

Wat ik al vermoeden het zijn gladde jongens bij voordeelregeling.nl . Ik blijf er weg, zie ik al, en jullie allemaal succes met dit type van misleiding.

Guest Judith

2 weken geleden in zee gegaan met Voordeelregeling.nl

Een dag na het bewuste telefoongesprek had ik er toch geen goed gevoel over

en ging even speuren op het internet of er iets te vinden was over ze.

Nou, alle berichten die hier ook gepost zijn, daar ben ik het COMPLEET mee eens:

ABSOLUUT niet mee in zee gaan!

Het klopt van geen kanten, voicemail doet het niet en dan krijg je een hele constructie hoe

je dit kunt 'verhelpen' maar het enige wat je doet is hem eigenlijk doorschakelen.

Ook telefonisch een aantal niet bereikbaar geweest, en wat is hun antwoord:

Helaas mevrouw, wij zijn alleen aansprakelijk voor de belkosten, uw provider is aansprakelijk voor het technische gedeelte.

Kortom: oplichters

Guest José

Ook ik heb een voordeel regeling en ik ben er heel blij mee.

Ik krijg netjes een aparte nota met alle gebelde nummers. 

al 4 maanden maak ik hier gebruik van zonder probleem .

Ik heb er vooralsnog ook geen problemen mee en ben ook sinds december klant van hun.

Guest Johan

Ook wij ondervinden problemen met dit bedrijf,

Voordeelregeling gesproken en band opname beluisterd niet compleet een deel v/d opname en heel zacht.

Wat ik er uithalen dat ze vraagt om de bedrijfsgegevens te controleren daarbij slinks benoemt wie hun zijn en vraagt of dat akkoord is .

het woord akkoord wordt je letterlijk in de mond gelegd en je denkt dat je antwoord geeft op hun vraag of de bedrijf gegevens goed zijn zoals ze zijn voorgelezen.

Na de vraag om de hele band te beluisteren en die naar ons toe te sturen dat kon dus niet wegens privacy redenen.

De reden die ik mijn voor kan stellen is dat het hele verhaal v/d opname iets anders verteld.

Wij hebben gelijk gereageerd op hun factuur via de mail, dat we er niks mee te maken willen hebben en dat hun prefereren dat je dit elk moment op kan zeggen.

Hierop antwoord ze dat dat niet kan omdat er een factuur open staat

Ze blijven bellen om je er toe te zetten om de factuur te betalen maar inhoudelijk reageren ze nergens op.

Je snap echt niet dat er mensen zijn die voor deze firma wil werken en daarna gewoon vrolijk naar huis gaan

Gr Johan

Guest Gastgebruiker

Ook zojuist door Voordeelregeling gebeld om in naam van KPN de kortingscode te activeren, niet dus! Gevraagd of ze KPN zijn. Nee dus, ze bellen namens KPN, niet dus! Ik heb hen al eerder aan de lijn gehad en bij KPN navraag gedaan. Dit is beslist geen bedrijf dat namens KPN belt, dus niet mee in zee gaan!

Guest Gastgebruiker

Vraag hen maar eens uit of ze je kunnen vertellen wat je nu betaalt en via welke provider je belt. Dan kunnen ze het antwoord niet geven. Ze zeggen alleen maar dat ze korting geven maar hebben er echt geen benul van wat je nu betaalt. Hoe weten zij dan dat je bij hen goedkoper uit zou zijn? Vorig jaar hebben ze het geprobeerd en nu zojuist weer. Tegenwoordig heeft KPN ook goede en betrouwbare abonnementen met een goede service, dat is althans mijn ervaring.

Guest Gast

Mensen wel eens gehoord van carrier pre select ?

Guest Wim van Zundert

Voordeelregeling.nl en Belcentrale.nl zijn inderdaad dezelfde, dat blijkt uit het

handelsregister. Hans geeft misschien wel goed aan hoe je van Voordeelregeling af moet komen. Nota bene, ik heb geen contract gesloten, en heb dus niets met hen te maken. Ze hebben de CPS instellingen (behorend bij mijn telefoonnr) zonder instemming veranderd. Door mijn bezwaren hebben ze deze weer eind februari teruggezet (voordeelregeling en/of KPN). Dat kon niet anders omdat ik een totaalcontract (incl. bellen) had bij de KPN. Voordeelregeling zond een creditnota over december, maar houdt vast aan de facturen over januari en februari. Ik blijf weigeren te betalen.

Het beste is niets te betalen, omdat er geen contract is gesloten, en aangifte te doen van oplichting, want dat is het.

Guest Willem Jansen

hele agressieve verkoopers aan de telefoon. Diverse keren aangegeven dat we GEEN gebruik willen maken van de Voordeelregeling.nl maar ze blijven maar bellen. Vandaag weer 8 keer. Als je dan zegt dat je geen interesse hebt gooien ze de telefoon erop en bellen gewoon terug. Ik ga er nu een melding van maken bij de Consumentenbond.

Guest aw

Ook hier slechte ervaringen met de Voordeelregeling. Hele rare verkoopsters aan de telefoon die erg boos reageren als je zegt er geen gebruik van te willem maken. We zijn een half uur in discussie geweest met de dame in kwestie en ze werd erg onaangenaam. Waarom zou een bedrijf zomaar korting willen geven, daar zit toch altijd wat achter!!!! MENSEN WORDT WAKKER

Guest Kris

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ga er niet mee in zee!

Vanaf dag een halve waarheden en loze beloftes.

1 gefactureerd bedrag foutief.

2 correctie op correcties.

3 afgesloten door deze foutieve facturen, geen aanpassing van de factuurdatum.

4 geen gestorneerde facturen ( op nieuwe factuur moet je zelf het verschil uitrekenen).

Bij een foutieve factuur dient een creditnota te worden gebruikt ( tegenboeking ). Vervolgens

dien je dan een nieuwe factuur met het juiste bedrag te krijgen. Wel zo overzichtelijk.

5 collportageachtige verkoopmethoden waarbij halve waarheden worden verteld.

6 medewerkers spreken elkaar tegen m.b.t. te voeren acties.

7 klachten worden niet op mail bevestigd.

enz enz. bespaar jezelf een hoop ergernis voor een paar euro korting, doe het niet!

Guest Anoniem

Hallo,

Ook ik ben zojuist benaderd door voordeelregeling.nl.
Erg slinkse manier van verkopen.
Er werd mij medegedeeld dat ik korting krijg omdat wij een zakelijk telefoonabonnement van de KPN hebben.
Hij noemde mijn adres gegevens op en vroeg mij het email adres zodat hij dit alles nog even op de mail kon zetten zodat ik het rustig kon doorlezen.
Op het eind van het gesprek zegt hij; en nu stop ik de bandopname.
Uh.. wat ? :wacko:  
Hij gaf in het gesprek aan dat ik geen abonnement aanging, enkel korting ging ontvangen.
Alles bleef verder bij hetzelfde, provider blijft KPN, facturatie blijft ook via KPN gaan, krijg alleen van hun maandelijks een overzicht met daarop de genoten korting.
Voor ik het wist was het gesprek voorbij, maar zat mij niet lekker.
Ben op de naam gaan google-en en kwam hier uit.

Misschien is het allemaal een beetje knullig maar toch een goede organisatie.
Maar ik heb er na het lezen van dit alles geen goed gevoel meer bij.

Ik heb telefonisch contact opgenomen met voordeelregeling.nl om door te geven van de aangeboden korting af te willen zien, verhaal uitgelegd.
Ze zei dat als de medewerker niet de juiste procedure heeft doorlopen met het aanbieden van hun diensten, de overeenkomst automatisch zal worden afgeketst.

Maar ik heb in dit forum gelezen over het nodige knip en plak werk van deze partij.

Tevens melde ze mij dat zij niets kon annuleren daar mijn gegevens nog niet zijn verwerkt.
Ik moet volgende week terug bellen.
Toch ook maar even een mailtje er achteraan gestuurd, heb ik toch iets zwart op wit.

Ook heb ik de KPN doorgegeven dat eventuele wijzigingen niet gewenst zijn.
Maar KPN kan niet in het systeem komen waar de mensen die de aanvragen van de Whole sale partners behandelen mee werken, ook is deze afdeling niet te bereiken voor hun of mij (?).
Volgende week op haar advies een ander nummer bellen van KPN, waar ik via een keuze menu er achter kan komen of het voordeelregeling.nl is gelukt of dat alles nog bij het oude is gebleven.
Ik kan dit dan ook weer terug wijzigen met een code die ik van haar heb gehad.

Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Gezien eerdere berichtgeving op dit forum ga ik niet geheel gerust het weekend in  :unsure:

Wordt ongetwijfeld vervolgt.....

Guest monique

ga nooit met voordeelregeling in zee. nooit een bevestiging gekregen van inderdaad aangesmeerde product. bij afluisteren van het opgenomen bandje hebben ze niet opgenomen wat wij van tevoren duidelijk aangegeven hebben. kom er maar vanaf, ze sluiten je gewoon af als bedrijf, echt waardeloos.

Guest Henk

KPN zegt helemaal niets met deze partij te maken te hebben. Dus wees gewaarschuwd mensen, want ze doen voor vanaf het 1e moment alsof ze van KPN zijn. Als je doorvraagt, zeggen ze dat ze het in opdracht van KPN doen. Hier is dus niets van waar! KPN zegt veel klachten hierover binnen te krijgen. Dit zijn gewoon oplichters!! Ze reageren vervolgens nergens meer op en sturen jou een rekening. Prima, laat maar gewoon liggen. Betaal niks! Wees niet bang voor deurwaarders, want ze houden zich aantoonbaar niet aan de wet en weten dat heel goed. Ze manipuleren zelfs het telefoongesprek wat ze ongevraagd opnemen en als je dan vraagt waarvoor je getekend heb dan verwijzen ze hier naar. Prima, maar ze snappen niet dat ze dit aan iemand vragen die niet tekeningsbevoegd is. Dus als het tot een rechtszaak moet komen zullen ze altijd door de mand vallen. 

Ja, dat deed Scarlet telecom ook.

Gesprekken opnemen en erin knippen en plakken en mij dingen laten zeggen die ik nooit gezegd heb!

Ja, die Paul Gelderloos met zijn spirituele verhalen, het is een grote leugen.

Guest Judith

Goedemiddag allemaal,

Ze zijn echt heel smerig!! Ook wij zijn telefonisch benaderd. Hebben gevraagd of ze ons info over deze regeling per mail konden sturen. Vervolgens vroegen ze of we even wilden checken of de gegevens die zij hadden klopte...vervolgens vragen ze dan of dit "akkoord" is. En dat gedeelte nemen ze dus op. Vervolgens blijkt dat ze de email gegevens niet juist hebben overgenomen en bellen vervolgens nog wel 4x...na de 2e keer hebben we toen gezegd...laat maar zitten. Toch kregen we een rekening. Daar hebben we toen over gebeld en aangegeven dat we nergens mee akkoord gingen. Maar dan laten ze idd een raar in elkaar gedraaid telefoongesprek (deel daarvan!!) horen en beweren dat je wel akkoord gaat. Wij hebben toen besloten om de eerste factuur te betalen maar direct opgezegd. Zou in orde zijn maar nu hebben ze toch weer een factuur gestuurd. Wij zijn niet van plan te betalen!! Heb weer mail gestuurd met deze mededeling. Ze zoeken het maar uit!! Het zijn idd gewoon oplichters!!

Succes allemaal,

Judith

Guest Kaoutar

Hallo allemaal,

Ik lees hier verschillende dingen en ik vind het echt verschrikkelijk.

1 ding wil ik zeggen en dat is: DOE NIET MEE AAN DE VOORDEELREGELING! Het zijn stelletje oplichters en ze maken alleen maar een mooi praatje!

Ik heb het van dichtbij meegemaakt en vind het 1 grote zooi!

Dus ik hoop hier meerdere bedrijven problemen mee te voorkomen!

DOE DIT NIET!

Er zit een kantoor in Utrecht op de Churchilllaan 17 en het is gewoon een Callcenter bedrijf en die baas daar is 1 en al stront!

PAS OP MENSEN!

Guest Lenie

Begin niet aan Voordeelregeling, ik heb er ook een slechte ervaring mee. Kan er een boek over schrijven. Zelfs al heb je zwart op wit dat je 15% korting krijgt op wat je bij je vorige provider betaalde, zijn de abonnementskosten duurder dan bij KPN en al staat er zwart op wit welk bedrag je per maand voor abonnementskosten gaat betalen, bij mij stond er toch wat anders op de factuur en is nooit aangepast. Telefonisch bijna niet te bereiken. Mail wordt heel slecht beantwoord. Had alles geregeld om terug te gaan naar KPN, en dat is ook gebeurd, zeiden ze van voordeelregeling doodleuk dat ik nog bij hen belde en kreeg weer een factuur van hen van de abonnementskosten. En als je niet betaald, dan dreigen ze met aanmelding als wanbetaler en afsluiting van je telefoonlijn.

Een heel agressief bedrijf met een slechte administratie. 

Guest Jeroen

Hallo allemaal,

Een paar maanden mij er in laten luizen door de valse voorlichting van Voordeelregeling.nl!

Blijkt nu dat wij een bundel gebruikte bij KPN, vervolgens krijgen we een extra factuur en hebben geen nr herkenning meer.

Als je dan wil afmelden ben je ook weer 2-3 weken bezig en de facturen gewoon betalen, terwijl dat ze zelf aangeven dat ze verkeerde voorlichting hebben gegeven. Hoe is het toch mogelijk dat deze bende onder de radar van justitie doorvliegt en geld ophaalt?

Beste potentiele klanten, blijf er aub weg, men wil er geld verdienen over de rug van mensen die wel hun werk doen.

Groet.

Guest Lenie

Met zijn allen dit bedrijf aangeven bij Radar en de Consumentenbond!!!