Guest JD Setyo Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Ik ga een rechtszaak aanspannen tegen Voordeelregeling.nl. Mijn rechtsbijstandsverzekering ondersteunt mij hierbij. De redenen: 1) ik heb geen bevestiging gekregen voor het aangesmeerde product. 2) er is niet verteld dat er een verandering van provider (KPN) plaatsvindt, 3) het geleverde product deugt niet, ook ik ondervind schade door het ongevraagd opheffen van de voice mail. 4) ze overtreden de wet, Sinds het laatste telefoongesprek heb ik geen bevestiging gekregen, .Ik heb zelfs al die tijd gedacht dat het Pretium was, achteraf is dat dus niet zo. Ik moest wachten tot de eerste nota om te weten dat ik te maken heb met Voordeelregeling.nl Mijn eis: alles herstellen naar de oude toestand: KPN abonnement met voicemail. Laten we allen onze krachten bundelen tegen deze smerige oplichters! Niet via dit forum maar opeen andere wijze. Hans Ik ervaar ook precies dezelfde nare situatie als Hans! Kunnen wij dit collectief oplossen??? John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tim Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Zojuist gebeld door voordeelregeling.nl. Verkoopster wekte de suggestie dat ze van KPN was en dat er nog geen collectiviteitskorting van toepassing was. Toen ik doorvroeg, kreeg ik pas door dat ik niet te maken had met iemand van KPN, maar een ander bedrijf. In dit forum lees ik dat ze blijkbaar zelfs je telefoonabonnement omzetten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Beste leden/gasten, Het valt me op dat er leden en/of gasten zijn die met vragen of problemen zitten. Voordeelregeling heeft niets aan boze klanten en daarom kom ik graag in gesprek met bedrijven die klachten of vragen hebben. Hiervoor kunnen jullie altijd een mail sturen naar reactie@voordeelregeling.nl. Ik zie liever dat vragen en problemen worden opgepakt, dan negatieve berichten hier te lezen. Daarmee willen we namelijk totaal niet geassocieerd worden. Laten we niet vergeten waarom Voordeelregeling in het leven is geroepen, namelijk om te besparen op de zakelijke telefonie. Hierbij dus een oproep aan de mensen die met vragen zitten: stuur a.u.b. een mail naar reactie@voordeelregeling.nl, zodat we er samen uit kunnen komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gast Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Beste leden/gasten, Het valt me op dat er leden en/of gasten zijn die met vragen of problemen zitten. Voordeelregeling heeft niets aan boze klanten en daarom kom ik graag in gesprek met bedrijven die klachten of vragen hebben. Hiervoor kunnen jullie altijd een mail sturen naar reactie@voordeelregeling.nl. Ik zie liever dat vragen en problemen worden opgepakt, dan negatieve berichten hier te lezen. Daarmee willen we namelijk totaal niet geassocieerd worden. Laten we niet vergeten waarom Voordeelregeling in het leven is geroepen, namelijk om te besparen op de zakelijke telefonie. Hierbij dus een oproep aan de mensen die met vragen zitten: stuur a.u.b. een mail naar reactie@voordeelregeling.nl, zodat we er samen uit kunnen komen. Ik heb u net een mail gestuurd, maar wordt beantwoord door administratie@voordeelregeling.nl terwijl zij juist niet reageren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wilma Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Ik wiil van de vordeelregeling af.De tel.nr op de rekening werkt niet,ik kan ook geen alg.voorwaarden vinden.Wat nu? Je kan telefonisch opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Beste mensen, Ik lees hier en daar wat vragen en onduidelijkheden. Mochten er vragen zijn, stuur gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl. Opzegtermijn van 3 maanden geldt wanneer het abonnement ook wordt gefactureerd door Voordeelregeling. Wanneer enkel de gesprekskosten worden gefactureerd, is het per direct opzegbaar. Voordeelregeling is enkel uit op een win-win situatie. De klant staat altijd centraal. Collectief besparen, daar draait het om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arie Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Ik vind het ongelofelijk dat zulke oplichters de mogelijkheid hebben om je telefoon te blokkeren vanwege een openstaande factuur waar je niet om gevraagd heb. Bij ons ook alleen info aangeboden, dit betekend in mijn ogen niet dat er zomaar een factuur kan worden gestuurd. Deze gewoon niet betaald en vervolgens afgesloten, zonder ook maar 1 keer gereageerd te hebben op onze mails. Ja behalve het standaard mailtje "er is een ticket aangemaakt en uw vraag zal zsm worden behandeld" Zit er aan te denken dit toch hogerop te spelen om op een of andere manier m'n geld of m'n gram te halen. Heb noodgedwongen moeten betalen om de telefoon weer werkend te krijgen. Snap overigens ook niet dat KPN dit over z'n kant laat gaan. Er wordt gebeld uit naam van KPN op een hele slinkse manier. Er wordt inderdaad iedere keer weer verwezen naar een bandje dat zou zijn opgenomen, dit kunnen ze mij overigens niet laten horen. Wat ze wel kunnen is afsluiten. Ik hoop dan ook dat bij hun het hele bedrijf eens wordt afgesloten door KPN, want de lijnen zijn immers van KPN. Zodat ze zelf niet meer kunnen bellen om mensen op te lichten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Beste Arie, Vervelend om uw bericht te lezen. Graag zou ik u willen helpen, want zoals u al hier heeft kunnen lezen, hebben we niets aan boze klanten. Dit is ook één van de redenen waarom we niet werken met lange termijn contracten. Zomaar facturen sturen, terwijl om informatie wordt gevraagd, doen wij natuurlijk ook niet. Ik wil het echter wel heel graag voor u oppakken. Wellicht als u mij een bericht stuurt naar reactie@voordeelregeling.nl, dat ik het voor u kan bekijken en een passende oplossing kan bieden. Alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mario Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 ik had ook mijn bedrijf aangemeld bij voordeelregeling uiteindelijk ging ik meer betalen dan bij kpn omdat zij hadden een fout gedaan maar toch moest ik de nota betalen ..... dieven zijn dat geloof me maar ik zou niemand aanraden om met hun in zee mee te gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Beste Mario, Ik zie dat u wat problemen heeft. Wij worden niet graag dieven genoemd. Ik betreur het daarom ook dat ik dit zo lees. Wellicht kan ik naar uw situatie kijken. Kunt u mij een mail sturen naar reactie@voordeelregeling.nl. Alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anoniem Posted May 28, 2015 Report Share Posted May 28, 2015 Wanneer enkel de gesprekskosten worden gefactureerd, is het per direct opzegbaar. Helaas zijn deze woorden geen waarheid. Netjes schriftelijk opgezegd en de nog openstaande nota overgemaakt. Tot onze verbazing kregen we een herinnering voor de daaropvolgende nota. Let wel, de originele nota hebben we dus niet ontvangen. Meteen gebeld dat het was opgezegd. Een bijzonder agressief type aan de telefoon. We hadden vier dagen na betaling nog een keer moeten bellen. Een schriftelijke opzegging voor iets dat direct opzegbaar is, zou voldoende moeten zijn, maar dat blijkt bij Voordeelregeling niet te werken. Aangezien ons 'abonnement' direct opzegbaar is, staan wij een stuk sterker dan Voordeelregeling. Het moge duidelijk zijn dat wij de nota niet betalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted May 29, 2015 Report Share Posted May 29, 2015 @ Anoniem, is het voor u mogelijk om een mail te sturen naar reactie@voordeelregeling.nl. Ik zou graag het een en ander willen bekijken. Want de CPS regeling is inderdaad per direct opzegbaar. Alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Suijkerbuijk Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Ik word doodziek van die voordeelregeling. Heb daar helemaal geen zin in ... ze blijven maar bellen, soms wel 4 x in de week. Recht van verzet hebben ze nog nooit van gehoord!! het zijn bedriegers .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 @Suijkerbuijk, kunt u mij een bericht sturen naar reactie@voordeelregeling.nl met het uw telefoonnummer(s) waarop u gebeld wordt. We willen geen mensen lastig vallen uiteraard. Ik zie uw mail graag tegemoet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gast Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Ook ik zit vast aan iets waar ik nooit ja op heb gezegd.........zij zeggen dat ze op band hebben staan dat ik heb ja gezegd, ik weet zeker van niet, ze willen ons die bandopname ook niet laten horen. Ik krijg nu herinneringen van een factuur die ik echt niet wil betalen voor iets wat ik niet heb afgenomen. Voel me ontzettend belazerd. Weiger het ook op te zeggen want heb er nooit ja op gezegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest René Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Ik werd vanmorgen gebeld door Voordeelkortingen. Het meisje dat alleraardigst en lief klink doet alsof ze voor Tele2 15% korting mag aanbieden. Ze wilde een e-mailadres om een bevestiging te sturen. Ik zei dat ik geen bevestiging hoefde en dat ze de korting gewoon mocht doorvoeren. Ik stuur geen e-mailadres op. Bovendien vind ik het vreemd omdat het bij tele2 wel bekend is. Ik had natuurlijk al argwaan omdat mijn moeder eerder op deze manier opgelicht is. Toen zegt ze dat de band zou worden gestart en ik heb het gesprek beëindigd zonder het bewuste woord "Ja" te zeggen. De truc is dat ze een opname maken en om een bevestiging vragen. Daarmee krijg je geen korting namens je huidige telecomaanbieder, maar een nieuw contract met een ander. Ze liegen en daarnaast bellen ze terwijl ik in het bel-mel-niet register sta met alle nummers. Ze bellen altijd oude mensen die zich laten overbluffen. Helaas staan de geboortejaren er in. Bij mij stond het geboortejaar 1937, maar dat klopte niet. Ik heb het laten veranderen in 1971. Ga nooit in op Voordeelkortingen en gooi de hoorn op de haak. Geef zeker geen e-mailadres en spreek ook niet de band in. Afkappen die oplichters! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 @gast u zit nooit ergens aan vast. Bij Voordeelregeling is het mogelijk om per direct de kortingsregeling stop te zetten. Wij zijn er dan ook niet uit om onze klanten lang te binden aan ons. Het gaat immers om een korting, als de klant deze korting niet wilt is het daarom per direct stop te zetten. Ik betreur het enorm dat het niet goed is gelopen en dat u zich belazerd voelt, wellicht kunt mij een mail sturen naar reactie@voordeelregeling.nl @René, Voordeelregeling doet alleen zaken met bedrijven. Een geboortedatum heeft er daarom helemaal niets mee te maken. Wij zijn er ook niet op uit om een ''ja'' uit te lokken bij de klanten, want wij binden bedrijven niet aan ons. Het is per direct altijd opzegbaar. Als u even een mail kunt sturen naar reactie@voordeelregeling.nl kan ik het verder voor u oppakken. Ik vind het namelijk hartstikke jammer dat u zich zo negatief uitlaat. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en ik betreur het daarom ook om berichten te lezen van klanten die denken ergens aan vast te zitten, terwijl het juist gaat om een kortingsregeling waar iedereen baat bij heeft. De term oplichters is het laatste waar Voordeelregeling mee te maken wilt hebben. Mochten mensen vragen hebben hoe de kortingsregeling werkt, kan daarover ook gemaild/gebeld worden. Ik lees hier namelijk verschillende verhalen die niet kloppen, zoals contracten, volledige overstap etc. etc. Voordeelregeling is er voor het MKB, hoe meer mensen hoe hoger de korting! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gast Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Ook ik heb een voordeel regeling en ik ben er heel blij mee. Ik krijg netjes een aparte nota met alle gebelde nummers. al 4 maanden maak ik hier gebruik van zonder probleem . Mandy, werk jij niet toevallig bij de oplichters? Je klinkt te positief over Voordeelkortingen.nl Vanmorgen had ik een meisje van Voordeelkortingen aan de telefoon en die klonk wel heel erg blond. Ze loog ook nog, tsss.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gast Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 @gast u zit nooit ergens aan vast. Bij Voordeelregeling is het mogelijk om per direct de kortingsregeling stop te zetten. Wij zijn er dan ook niet uit om onze klanten lang te binden aan ons. Het gaat immers om een korting, als de klant deze korting niet wilt is het daarom per direct stop te zetten. Ik betreur het enorm dat het niet goed is gelopen en dat u zich belazerd voelt, wellicht kunt mij een mail sturen naar reactie@voordeelregeling.nl @René, Voordeelregeling doet alleen zaken met bedrijven. Een geboortedatum heeft er daarom helemaal niets mee te maken. Wij zijn er ook niet op uit om een ''ja'' uit te lokken bij de klanten, want wij binden bedrijven niet aan ons. Het is per direct altijd opzegbaar. Als u even een mail kunt sturen naar reactie@voordeelregeling.nl kan ik het verder voor u oppakken. Ik vind het namelijk hartstikke jammer dat u zich zo negatief uitlaat. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en ik betreur het daarom ook om berichten te lezen van klanten die denken ergens aan vast te zitten, terwijl het juist gaat om een kortingsregeling waar iedereen baat bij heeft. De term oplichters is het laatste waar Voordeelregeling mee te maken wilt hebben. Mochten mensen vragen hebben hoe de kortingsregeling werkt, kan daarover ook gemaild/gebeld worden. Ik lees hier namelijk verschillende verhalen die niet kloppen, zoals contracten, volledige overstap etc. etc. Voordeelregeling is er voor het MKB, hoe meer mensen hoe hoger de korting! Voordeelregeling, waarom wordt er dan gelogen aan de telefoon? . Er wordt gezegd dat er korting wordt aangeboden namens mijn telecomaanbieder waar ik een contract mee heb. Tele2 weet van niks. Ik heb ze gebeld! Dus er wordt gelogen. Luister eens naar deze klachten en ga op een normale manier werven. Niet op deze vuile manier. Ga achter de kassa werken in een supermarkt, maar ga geen mensen oplichten op deze manier! Wat is jullie adres in Utrecht? En waarom kan er niet terug worden gebeld op het nummer waarvandaan gebeld wordt? En waarom bellen jullie naar een nummer dat in het bel-me-niet register staat? Ik heb het inmiddels gemeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gast Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Als je je aansluit bij voordeelregeling veranderd er technische gezien niks met de lijnen, dus dan moet u bij u huidige provider zijn. niet bij voordeelregeling. Je moet eerst eens goed leren schrijven. "verandert" Je kunt wel zien dat er laagopgeleiden werken bij deze oplichters. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gast Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Beste mensen, Voordeelregeling is een collectief wat inhoudt dat ze grootschalig belminuten in kopen bij u huidige provider. Dit vermelden zij dan ook netjes aan het begin van het gesprek. Na de bevestiging krijgt u ook netjes een mail binnen 2 dagen waarbij je dan ook alles zwart op wit hebt. Ook zijn telecom bedrijven juridisch verplicht om het telefoongesprek op te nemen waarbij u een akkoord geeft op een korting of dergelijke. Wettelijk gezien doen zij dan ook niks fout. Ik geniet nu al 3 maanden van de korting en heb verder nergens last van. Op de website is er ook netjes een telefoon nummer vermeld waarbij je klachten etc. kunt vermelden. En mensen nog 1 ding ga niet hier zeuren omdat je akkoord bent gegaan op een korting?? Ik snap het echt niet.. je kunt zelf nog de facturen naast elkaar houden en werkelijk zien dat je 15% goedkoper uit bent! Fijne avond! Beste Henk van Voordeelregeling. Veel succes, maar ik denk dat het een flop wordt. Mensen gaan niet voor een paar euro verschil per maand overstappen en de manier waarop je benaderd wordt is alles van betrouwbaar. Vanaf moment 1 weet je dat er gelogen wordt en dat je beduveld wordt. Mensen trap er niet in! Binnenkort gaan ze weer verder onder een andere naam, maar voorlopig gaan we ze het moeilijk maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Wij bellen namens Voordeelregeling en doen ons niet voor als een andere telecomprovider. Er is wel een korting voor de gesprekskosten mogelijk binnen het huidige contract van de huidige aanbieder. Deze gaat wel vanuit Voordeelregeling, daar ontvangt de klant ook een factuur van. Mochten er vragen of verzoeken zijn, stuur dan een mail naar reactie@voordeelregeling.nl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hendrik Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Dat is niet zo, jullie hebben weldegelijk je gentroduceerd als onderdeel van KPN in mijn geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bas van Veen (kapsalon) Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 (edited) Ook ik ben vandaag weer voor de 50ste keer gebeld door ene [NAAM MEDEWERKER] en ze blijven maar doorzeiken! Niet doen dit is pure oplichting! Edited August 16, 2016 by admin Naam medewerker afgeschermd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voordeelregeling Posted June 5, 2015 Report Share Posted June 5, 2015 Alle situaties die ik hier lees, neem ik zeker op om onszelf te verbeteren. Wij zijn een wholesalepartner van de KPN, maar wij bellen zelf niet uit naam van KPN. Ik vind het vervelend om dit te lezen. @Bas van Veen, als u mij even een mail stuurt naar reactie@voordeelregeling.nl met uw telefoonnummers kan ik even kijken waarom u nog steeds gebeld wordt. Vervelend als u zo vaak wordt gebeld. Alvast bedankt voor uw medewerking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts