Jump to content
Guest Frans Stoop

Bij Voordeelregeling.nl geen voicemail meer

Recommended Posts

Guest Chris Zanders

Ik ga een rechtszaak aanspannen tegen Voordeelregeling.nl. Mijn rechtsbijstandsverzekering ondersteunt mij hierbij.

De redenen: 1) ik heb geen bevestiging gekregen voor het aangesmeerde product. 2) er is niet verteld dat er een verandering van provider (KPN) plaatsvindt, 3) het geleverde product deugt niet, ook ik ondervind schade door het ongevraagd opheffen van de voice mail. 4) ze overtreden de wet, Sinds het laatste telefoongesprek heb ik geen bevestiging gekregen, .Ik heb zelfs al die tijd gedacht dat het Pretium was, achteraf is dat dus niet zo.

Ik moest wachten tot de eerste nota om te weten dat ik te maken heb  met Voordeelregeling.nl

Mijn eis: alles herstellen naar de oude toestand: KPN abonnement met voicemail.

Laten we allen onze krachten bundelen tegen deze smerige oplichters!

Niet via dit forum maar opeen andere wijze.

Hans

Guest opgelicht

Voordeelregeling.nl had dit ook geflikt bij mijn medewerker waarna we opeens facturen ontvingen. Dit terwijl wij een bel vrij abonnement hebben.

Onze belkosten werden nu dus dubbel gefactureerd. Voordeelregeling.nl gaf aan dat wij bij KPN moesten vragen om creditering terwijl dit niet mogelijk is.

Tijdens het gesprek gaf KPN aan dat ons complete abonnement was overgeschreven naar Voordeelregeling.nl. zonder onze goedkeuring. De medewerker kon het gelukkig direct terugschrijven. Hij gaf aan dat ze zeer veel klachten over Voordeelregeling.nl kregen.

Gisteren kwam de laatste aap uit de mouw. We kregen een factuur van KPN vanwege contractbreuk van € 359,=. Gelukkig werd dit na een telefoontje naar KPN hersteld.

Mensen... begin er niet aan. Ze beloven gouden bergen maar het is gewoon klinklare onzin. Het dubbel factureren na valse voorlichting is fraude en daarmee strafbaar. Niet betalen en KPN bellen om alles te herstellen.

Guest dirk

Ook wij worden regelmatig gebeld, er zou een email worden verzonden binnen 48 uur, echter nadat ik al deze ellende heb gelezen, heb ik nu al gelijk gemeld dat wij niet in gaan op hun aanbod.

Ik ben erg benieuwd hoe dit te werk gaat

Guest Gast

Helaas heeft ons bedrijf ook veel narigheid ondervonden door dit verschrikkelijke bedrijf! In 2013 zijn we hierover gebeld. Ik vroeg of hier informatie hiervan kon ontvangen, zodat ik dit kon voorleggen aan mijn leidinggevende. En hoppa, ik kreeg een BEVESTIGINGSMAIL waarin stond dat alles wordt aangevraagd e.d. Heel gek, aangezien ze niet eens met iemand gesproken hebben die daar uberhaupt beslissingen over MAG maken. Naar aanleiding van die mail snel in de telefoon geklommen om alles weer direct op te zeggen en terug te draaien. Dat was helaas niet zo makkelijk. Nadat ze diverse leugens en lachwekkende opmerkingen te hebben verteld (Oh mevrouw, u heeft dit toch écht toegezegd! Oh mevrouw, het maakt niets uit dat u niet degene bent die deze beslissingen mag maken! Oh mevrouw, ik kan niet snappen dat u géén korting wil), kreeg ik na een paar dagen gelukkig een annuleringsmail. Zo gezegd, zo gedaan....... zou je zeggen.

2 jaar naar dato krijgen wij opeens een factuur van hun! Ja echt, NA 2 JAAR! En opeens 2 jaar na dato zijn we schijnbaar tóch overgezet naar dit bedrijf. Hierdoor kunnen wij nu niet meer naar buiten kunnen bellen. Godzijdank kunnen klanten ons wél bellen, maar wij hun niet! Ondertussen staat er alweer een 2e factuur te wachten, maar ondanks dat het hun schuld is dat wij daar onterecht klant zijn moeten we die factuur wél betalen. Ja-ja, bekijk het maar.

Kortom; 1 grote ellende. Je kan wel 5x opzeggen bij ze, maar je blijft op wonderbaarlijke redenen nog steeds klant bij hun. En die onterechte facturen? Ja, dat is je eigen pakkie-an.

Het is jammer om zulke vervelende berichten te lezen.

Voor iedereen die vragen heeft kan er gemaild worden naar reactie@voordeelregeling.nl.

@gast, Voordeelregeling bestaat helaas nog geen 2 jaar, dus dit is niet mogelijk. Mocht u toch vragen hebben, kan ik het voor u nakijken.

@dirk, we zouden u graag toch als klant willen verwelkomen. Ik zou toch zeggen ervaart u eerst zelf hoe het loopt. Wellicht dat ik met u in contact kan komen. U kunt mailen naar bovenstaand adres.

Het is vervelend dat klant worden beïnvloed door dergelijke vervelende reacties. Het gaat juist immers om een besparing waarbij er technisch niets gaat  veranderen.

Guest Van Beek & Huiselaar

Beste mensen ik ben er zojuist achter gekomen dat het bedrijf voordeelregeling valt onder het bedrijf to the max voordeelregeling = to the max bedrijf . Dus als je rechtzaak aan wilt spannen dan is to the max de oorzaak

Guest Gast

Het is jammer om zulke vervelende berichten te lezen.

Voor iedereen die vragen heeft kan er gemaild worden naar reactie@voordeelregeling.nl.

@gast, Voordeelregeling bestaat helaas nog geen 2 jaar, dus dit is niet mogelijk. Mocht u toch vragen hebben, kan ik het voor u nakijken.

@dirk, we zouden u graag toch als klant willen verwelkomen. Ik zou toch zeggen ervaart u eerst zelf hoe het loopt. Wellicht dat ik met u in contact kan komen. U kunt mailen naar bovenstaand adres.

Het is vervelend dat klant worden beïnvloed door dergelijke vervelende reacties. Het gaat juist immers om een besparing waarbij er technisch niets gaat  veranderen.

In 2013 werden wij gebeld door Belcentrale.nl. Jullie werkneemster heeft wel degelijk gezegd dat dat hetzelfde is als Voordeelregeling. Ik belde naar het nummer wat staat op de bevestigings- en annuleringsmail van Belcentrale.nl en vervolgens wordt er opgenomen door de Voordeelregeling.

Dus, wel degelijk 2 jaar.

@gast, het zijn twee losstaande bedrijven. Excuses als u toch enige ongemak heeft ervaren.

@van Beek & Huiselaar, ik zit te kijken en zie dat To The Max een callcenter is. Voordeelregeling is een losstaande B.V.

Tevens lijkt mij een rechtszaak aanspannen niet de ideale oplossing , mochten er vragen of problemen zijn, stel ik voor om een mail te sturen naar reactie@voordeelregeling.nl. Ik vertrouw erop dat we er altijd samen uit kunnen komen.

Guest Van beek en Hasselaar.

Voordeelregeling laat de Callcenter TO THE MAX bellen .

Bedrijf : Tothemax Callcenter

Telefoonnummer : 030 - 3040330

Adres : Churchilllaan 11, 17de Verdieping.

(utrecht) Kanaaleiland

Hun werken samen met het bedrijf Voordeelregeling.

Via hun kan je ook stappen ondernemen !

omdat hun de gene zijn die voor voordeelregeling bellen,

maar niet hun eigen naam gebruiken als callcenter!

de test begint altijd met : goede dag met .... van voordeelregeling,

is de persoon aanwezig die over de vaste telefonie gaat.

.... (ja of nee)

want ik bel wegens uw huidige telefonie contract.

want ik heb begrepen dat u bij Kpn Tele2 of telfort zit klopt dat?

...... Ja of nee

enz.

hun zijn de gene die jullie elke keer bellen en oplichten .

... Met vriendelijke groet Van beek en hasselaar .

eigenlijk is tothemax gewoon voordeelregeling. ;)

Guest TOTHEMAX CALLCENTER

Is dat nou 1 bedrijf die praat . Van beek huiselaar

of is het nou Van beek hasselaar?

:huh::rolleyes::huh::blink:

@Nina Kuitjes en Van Beek Hasselaar,

Mochten er vragen of problemen zijn, kunnen jullie dit het samen met mij oppakken via reactie@voordeelregeling.nl. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en als ik lees dat er iets niet naar wens gaat, pak ik dit graag op.

Echter snap ik niet waarom jullie er meer voor kiezen om in dit geval Voordeelregeling in een negatieve daglicht te zetten. Ik lees geen probleem of klacht.. terwijl het topic is gestart om een voicemail probleem. Ik zou het daarom meer op prijs stellen om samen tot een oplossing te komen dan maar dingen te schrijven over Voordeelregeling. Ik hoop dat jullie er zelf ook zo over denken.

Guest Financial

Ook wij hebben narigheid ondervonden door dit bedrijf! Dit bericht is voor de bedrijven die Voordeelregeling.nl onvrijwillig als leverancier gekregen hebben.

@geregistreerd gebruiker: zie ook http://zakelijke-community.kpn.com/t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/td-p/2245. Voor het geval dit u niet als klacht beschouwd, kan ik u deze site van harte aan bevelen.

Dit is een nieuwe manier van "werken", dit staat bekend als het zogenaamde "Slamming". Door het creëren van een Ja-stroom, ga je ongewild een contract aan. Allereerst bij een ongewilde "overzetting" van de telefonie van uw bedrijf: MELDEN BIJ DE AUTORITEIT CONSUMENT EN MARKT EN BUREAU@MKB.NL

Wij hebben een factuur ontvangen voor diensten waar geen toestemming voor gegeven is door de beslissingsbevoegde van ons bedrijf. Als we maar betaalden (lees door betaling dus toch toestemming geven), dan kon de dienstverlening beëindigd worden.

Hun werkwijze: Zij zetten hun code voor het bedrijfstelefoonnummer, hierdoor herkend de aanbieder jou niet meer als klant en blokkeert dus alle uitgaande telefonie.

Vanuit ons bedrijf is het volgende gemaild:

Wij verzoeken u in dezen een overeenkomst met een natte handtekening van de tekeningsbevoegde volgens de KvK per aangetekende post te overleggen. Eerder zullen geen nota’s voldaan worden. Degene die u gesproken heeft is niet tekeningsbevoegd.

Tevens verzoek ik om een kopie van de voice-log, of te wel het bestand waaruit blijkt dat u de tekeningsbevoegde aan telefoon gehad.

als antwoord kwam:

Geachte ........... (de verkeerde naam),

Dank voor uw bericht. U heeft mijn collega vandaag inmiddels al gesproken. Zoals aangegeven heeft (hier wordt onze medewerker) telefonisch akkoord gegeven. Tevens verklaarde zij de verantwoordelijk/beslissingsbevoegde te zijn met betrekking tot de vaste telefonie.

De bandopname kan ik helaas niet overleggen. Indien u deze daadwerkelijk zou willen beluisteren kunt u contact met ons opnemen en naar mij vragen.

Tuurlijk, Voordeelregeling.nl probeert wederom een ja-stroom te creëren.

En zo verder. Zij beroepen zich op te goeder trouw handelen...

We hebben dit bedrijf bij de Autoriteit Financiële Markten en MKB-Nederland gemeld. Wij raden andere bedrijven die onvrijwillig "gekaapt" zijn, dit ook te doen. Samen staan we sterk.

Onze gerechtsdeurwaarder heeft aangegeven dat zij hun vordering niet gestand zullen kunnen doen.

Dus: mocht er nog een onbetaalde nota zijn: eerst bezwaar maken op hun site, alvorens te betalen. De bewijslast ligt in dezen aan de zijde van Voordeelregeling.nl.

Daarnaast ze aansprakelijk stellen voor de geleden en nog te lijden materiële en immateriële schade van, door en namens Voordeelregeling.nl.

Ze staan geregistreerd bij de KvK onder nummer 60803797[naam verwijderd] Churchilllaan 11, 3527 VG te Utrecht, Postbus 386 3500 AJ Utrecht.

Tevens zijn er nog 2 gelieerde bedrijven: Coomans BV (KvK 24349017) en Noah BV (KvK 24464842)

Heel veel succes voor degenen die dit bedrijf ongewild als leverancier hebben gekregen.

Financial

Edited by Community
Op verzoek naam verwijderd

Guest Financial

HERSTEL we hebben dit niet bij de Autoriteit Financiële Markt, maar Autoriteit Consument en Markt gemeld.

Financial

Guest Financial

Onze provider heeft geconstateerd dat wij, door het niet betalen van de nota, waarschijnlijk toch niet gekaapt zijn.

Er zijn meerdere kanalen acties aan het ondernemen met betrekking tot de handelswijze van Voordeelregeling.nl.

Zorg in ieder geval dat uw medewerkers vooral zeggen dat ze geen beslissingsbevoegde zijn en dat ze vragen waarom het bellende bedrijf dit vraagt. Mocht er dan moeilijk gedaan worden en de blijven doordrammen dat ze de beslissingsbevoegde willen spreken, laat uw medewerkers dan gelijk ophangen. Er is dan nooit sprake van een wilsverklaring.

Het is vervelend om te lezen dat er wordt gesproken over de handelswijze welke Voordeelregeling zou hanteren. Dit is natuurlijk onjuist. Daar waar de provider zelf heeft aangegeven dat de lijnen niet gekaapt zijn, bewijst het al. Ook is het goed om te weten dat Voordeelregeling in meeste gevallen enkel de gesprekskosten factureert, in enkele gevallen ook de abonnementskosten. Dit gebeurt altijd voor beide situaties met een wilsverklaring waar er wordt gevraagd naar de beslissingsbevoegde.

Slamming is daarom ook een term waar wij ons van distantiëren, daar waar wij niets hebben aan ontevreden klanten en wij ook niet werken met lange contracten.

Mochten er vragen zijn kan onze helpdesk altijd worden gebeld of kan er gemaild worden naar reactie@voordeelregeling.nl.

Laten we niet vergeten waar Voordeelregeling echt voor is, namelijk voor de MKB-ers die minder willen betalen voor energie en telefonie!

Guest Financial

Helaas blijkt  ons nummer bij nader inzien wel gekaapt. Zeer discutabel handelen dunkt ons.

Natuurlijk willen MKB-ers graag minder betalen, maar wel op een eerlijke en doorzichtige manier. Medewerkers platbellen, ook al wordt er aangegeven geen interesse te hebben, valt hier niet onder. Nogthans hebben wij geen overeenkomst met de beslissingsbevoegde volgens de Kamer van Koophandel mogen ontvangen.

Voordeelregeling.nl had zich via de Kamer van Koophandel kunnen en moeten vergewissen wie de beslissingsbevoegden binnen de bedrijven zijn, dit heeft zij nagelaten. Zij kunnen weten dat alle gegevens over de beslissingsbevoegden van een bedrijf bekend zijn bij de Kamer van Koophandel.

Dit komt niet over als te goeder trouw handelen, maar eerder willens en wetens hardwerkenden voor het blok zetten. Zou dit in een rechtzaal standhouden?

Daarnaast betalen ook nog kosten aan onze eigen, zeer betrouwbare provider. Dus dat er geen kosten ergens anders in rekening zijn gebracht, klopt niet. En is de informatie inzake onze telefonie die Voordeelregeling.nl heeft, duidelijk en aantoonbaar niet correct. Misschien wordt het nummer van een bedrijfswebsite afgehaald en zo toegeëigend?

Daarnaast wil Voordeelregeling.nl nog steeds  geen wettig en overtuigend bewijs overleggen dat zij een overeenkomst gesloten hebben met de beslissings- en tekeningsbevoegde volgens Kamer van Koophandel, schriftelijk noch mondeling. Dit is zeker niet degene waar zij contact mee hebben gehad.

Het enige dat zij aangeven dat het voice-log afgeluisterd is en dat de beslissingsbevoegde akkoord gegeven zou hebben. Dit voice-log willen zij niet overdragen, ondanks herhaald vragen. We mogen er alleen bellen om te luisteren.

De heer  [Naam medewerker afgeschermd door Bencom admin]  heeft gedreigd met het blokkeren van ons nummer. Uit zijn reacties maken wij op dat meneer  [Naam medewerker afgeschermd door Bencom admin]  kennelijk de positie van jurist binnen Voordeelregeling.nl houdt.

Deze handelswijze lijkt wel degelijk op slamming op het moment dat men onvrijwillig tot deze leverancier veroordeeld zijn. Voordeel.nl kan zich hier met geen mogelijkheid van distantiëren.

Wij benadrukken dat dit vanzelfsprekend niet voor bedrijven en personen gelden die zich vrijwillig aanmelden en hier zeer gelukkig mee zijn. Wij wensen hen zelfs een goede relatie met Voordeelregeling toe.

@alle bedrijven en personen die onvrijwillig bij Voordeelregeling.nl terecht gekomen zijn: melding maken bij VNO NCW (www.vno-nvw.nl), MKB-Nederland (bureau@mkb.nl) en ook de Autoriteit Consument en Markt.

Edited by Bencom
Naam medewerker afgeschermd door Bencom admin

@Financial, Voordeelregeling doet enkel zaken met zakelijke klanten. En voor degene die ontevreden zijn bij Voordeelregeling en dus niet bij Voordeelregeling willen blijven, kan er contact worden opgenomen met onze helpdesk en/of reactie@voordeelregeling.nl.

Het is namelijk niet dat Voordeelregeling het wilt hebben van ontevreden klanten. Wellicht dat u mij dus ook even een mail kunt sturen? In het gesprek met de klanten wordt er altijd gevraagd naar de beslissingsbevoegde en daarmee wordt de korting afgesproken. Of de CPS korting (alleen gesprekken) of het totale plaatje (dus abonnement+gesprekskosten).

We streven naar 100% klanttevredenheid. Ik vertrouw op een goede afloop, ik wacht uw mail af.

Guest een bedrijf

Hoe zo verwacht u nog een reactie? Kennelijk is dit een gevalletje van lezen doet zeer en nadenken nog meer....

Het lijkt erop dat Financial al het een en ander bij jullie heeft neergelegd, wat uiteindelijk kennelijk tot een bedreiging leidt.

Uw streven naar 100% klanttevredenheid mist kennelijk elk doel. Ik heb ook het een en ander rondgevraagd en het is niet voor te stellen hoeveel bedrijven volgens de aanbieders van telefonie last hebben van onvrijwillige overnames...

Het lijkt erop dat piraterij van alle tijd en alle ambachten is...

@Financial: ik hoop dat het u lukt om deze onfrisse praktijken te stoppen, zonder al te veel schade aan uw bedrijf...

Heel veel succes. Mochten wij ooit last krijgen van Voordeelregeling.nl dan zal ik dit zeker bij genoemde organisaties melden.

Guest Ans

Ook wij zijn verschillende keren door V telefonisch benaderd. Op een gegeven moment heb ik ingestemd om te gaan bellen via V. De korting klinkt dan toch aantrekkelijk. Echter hadden wij een Belvrij abonnement van de KPN, hierdoor waren we dus duurder uit... Wij besloten om gelijk terug te gaan naar de KPN en na 1 telefoontje naar V was dit opgelost.

Echter in plaats terug naar de KPN te gaan waren we volledig bij hun uitgeschreven!! Dit bleek nadat wij een eindafrekening kregen van de KPN. Wij hadden ineens een totaalabonnement bij V.Wij hebben dus nooit toestemming gegeven en ook nooit een bevestigingsmail hierover gehad. Na telefonisch contact met de KPN is alles weer teruggedraaid, maar we zitten wel aan 3 maanden abonnementskosten vast van V.

Hierover gebeld en ik werd zéér onvriendelijk te woord gestaan door één van de medewerksters.

In plaats van voordeliger uit te zijn , zijn wij alleen maar véél duurder uit met Voordeelregeling.nl,  dit is erg vervelend want ze pakken juist de MKBers die hard voor hun geld moeten werken!!

Guest Gast1

Hier ook een gedupeerde. Telefonisch benadert namens KPN, of ik de verantwoordelijke voor de telefonie was en of het email adres nog klopte. Vervolgens of ik interesse had in korting. Hier nee op beantwoord.. Toch een factuur gekregen. Ook hier geen bevestigingsmail gezien van VR. Ook contact gehad met bovenstaande instanties. Advies gekregen om hier niet op in te gaan, en vooral niet te betalen, aangezien we geen contract zijn aangegaan. KPN zegt bezig te zijn met ze, en heeft gezorgd dat alles weer naar het oude is hersteld zodat ik niets hoefde 'op te zeggen'. Nu komen de herinneringen binnen. Waanzin dat dit soort praktijken nog steeds mogelijk zijn!

Guest Co

Ze werken nu vanuit Belvoordeel Nederland aan de Churchillaan 11 in Utrecht! Het zijn inderdaad oplichters want je betaald nu dubbel als je bijvoorbeeld een belvrij abonnement hebt, niet mee in zee gaan!

Guest ivo

Ook gebeld en werd direct op het verkeerde been gezet: iets met recente wetgeving en dat ook het mkb kon genieten van kortingen zoals shell die heeft. Snelsnel...Zeer geraffineerde verkoop door ervaren leugenaars. "En schat, vandaag lekker gewerkt bij voordeelpoep.nl?" ...

Guest Administratie amsterdam

[Naam medewerker afgeschermd door Bencom admin] weer aan de lijn gehad die me al dagen belt,net als [Naam medewerker afgeschermd door Bencom admin] die me constant probeert op te dringen,ik heb meerdere keren nee gezegd en dan uiteindelijk word ik 5 dagen later weer geveld door [Naam medewerker afgeschermd door Bencom admin]...ik heb bepaalde namen ook echt opgeschreven om ze te kunnen traceren en zo via een vriend van mij achter de adressen te komen,gelukkig is het adres van to the max callcenter al bekend en ben ik sowieso van plan om daarheen te gaan om een hartig woordje te spreken met de baas en daarbij ook de "namen" die ik aan de telefoon heb gehad en vaak erg asociaal en opdringerig zijn

Guest Don Jongerius

Heel herkenbaar.Vooral de namen die ik ook lees.Telkens weer hoor ik dezelfde teksten die gewoon op gelezen worden van papier.De naam [Naam medewerker afgeschermd door Bencom admin] heb ik ook al meerdere malen aan de telefoon gehad.Ik heb dit ook bij radar gemeld die verder onderzoek doet naar het callcenter dat zich bevind in Kanaleneiland.Mensen,laten we als mkbers toch eens samenwerken en dit bedrijf stoppen of met z'n allen ernaartoe gaan en vertellen waar het op staat.Ze bellen op dit moment ook vaak onder een andere naam Belvoordeel.Dus vergis je niet en trap er niet in.

Guest ZD

Ze blijken goed te kunnen knutselen. Bij de eerste keer opvragen van de voice-log hebben wij 3!! dagen moeten wachten... er werd niet teruggebeld.

Toen wij vervolgens wederom terugbelden was het bandje wel binnen een paar minute voorhanden. Wij hebben dit gesprek zelf ook opgenomen, want dan is het mogelijk de opname meerdere malen terug te luisteren.... EEN AANRADER.... Er werd op het bandje NIET gevraagd of de bewuste persoon de verantwoordelijke voor de telefonie te zijn, daarnaast werd er op het bandje alleen duidelijk ja geantwoord op de vraag of dit de bewuste persoon is en verder was de stem van degene die het akkoord gaf niet degene die ze belden. Heel bijzonder....

Ze kapen het telefoonnummer, zonder dat je het wilt... Het is ook tot de hoogste politieke regionen doorgedrongen. Het wordt tijd voor jurisprudentie.

Gelukkig heb ik een geweldige provider die ervoor gezorgd heeft dat wij binnen no time teruggehaald werden.

Daarnaast wordt er bij niet betalen gedreigd met Preventel. Dit bestaat echt en het is handig om de handel en wandel van Voordeelregeling.nl voortijdig bij deze partij onder de aandacht te brengen.

Mocht er een rechtzaak begonnen worden, dan wil ik daar zeker aan mee doen.

ZD