Guest Gerrit3 Posted December 8, 2014 Report Share Posted December 8, 2014 Met Tele2 prepaid een hoge eindafrekening gekregen. Op de rekening staan naast de normale gesprekskosten nog 20 posten van €1.94 (ex BTW). Dat komt overeen met de keren dat ik geprobeert heb om een verbinding te krijgen, maar slechts door de centrale werd beantwoord. Bij Tele2 gelden in het algemeen deze starttarieven:- Activatie-sms voor Bel&Sms € 0,50- Starttarief bellen (Tele2 Mobiel) € 0,-- Starttarief bellen (overig) € 0,-Speciaal voor de Nederlandse Antillen vind ik dit overzicht:- Bellen € 2,25- Gebeld worden € 1,78- Internet MB € 10,-- SMS € 0,75- Voicemail ontvangen € 1,78- Voicemail afluisteren € 2,25 Er wordt dus een minuut voor een verbinding gerekend, op het moment dat de centrale opneemt, ook al is het om te melden dat er geen verbinding mogelijk is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.