Guest piet Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 hoi, Graag je hulp, Ik zoek een abonnement met mogelijkheid voor 2e simkaart (2 toestellen hetzelfde nummer dus). Wie biedt dit nog? Mvg, Piet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redactie Posted February 23, 2015 Report Share Posted February 23, 2015 Voor zover wij weten alleen de grote providers: KPN, Vodafone en T-Mobile. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jos Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Hallo, Ik heb een vraag over hetzelfde onderwerp, waarbij ik ook graag jullie hulp wil inroepen. Het gaat om een variant op de bovenstaande vraag van Piet. Bestaan er SIM Only abonnementen, waarbij 2 SIM-kaarten worden verstrekt voor 2 verschillende mobiele telefoons (met 2 verschillende nummers) en waarbij beide telefoons dus putten uit het tegoed van het ene SIM Only abonnement? Bij voorbaat dank voor reactie. Met vriendelijke groet, Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gast Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Hallo, Ik heb een vraag over hetzelfde onderwerp, waarbij ik ook graag jullie hulp wil inroepen. Het gaat om een variant op de bovenstaande vraag van Piet. Bestaan er SIM Only abonnementen, waarbij 2 SIM-kaarten worden verstrekt voor 2 verschillende mobiele telefoons (met 2 verschillende nummers) en waarbij beide telefoons dus putten uit het tegoed van het ene SIM Only abonnement? Bij voorbaat dank voor reactie. Met vriendelijke groet, Jos Ziggo heeft een familie bundek, 1 contract met onbeperkt bellen/sms'en, 6Gb data en maximaal 5 sims die daaruit putten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.