Jump to content

Ervaringen Ben

Guest Marco
 Share

Recommended Posts

Guest Marco
Ben.nl berekent ongewenst kosten voor gebruik van internet via het gsm netwerk. Ik heb een zeer goedkoop abonnement sim-only van 3,00 euro. Er is geen bundel voor  internet afgesproken dus alleen bellen en sms. Hiermee is iedereen  (ook ik)in de veronderstelling dat je dan ook niet en geen gebruik van internet via het gsm netwerk kan maken! Uitgewoonte is mijn  telefoon geblokkeerd voorgebruik van internet via het gsm netwerk.  Apps zijn ook geblokkeerd en kunnen geen automatische update doen. Mijn telefoon is ingesteld om op mijn verzoek verbinding te maken via wifi en alleen bij mezelf thuis ten behoeve WhatsApp en de update is  geblokkeerd. Het is dus onmogelijk verbinding maken via het GSM netwerk van BEN.nl en dat hebben ze me ook nog eens doen geloven!  Echter ontvang in van BEN.nl toren hoge rekeningen dat ik gebruik  gemaakt zou hebben van internet. Maar hoe kan dat nu? Alles is immers  geblokkeerd en ze hebben me laten geloven dat ik geen gebruik van  internet kon maken! Ik wordt dus niet alleen misleid maar ook onnodig  en vals op kosten gejaagd! De Opta wil hier graag meer van weten, dus deponeren maar via opta.nl