Jump to content

Smart2buy

Arnold01

Recommended Posts

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply
  • 11 months later...
Guest Marije

smart2buy is nu al een week telefonisch niet bereikbaar wegens omstandigheden en ze beantwoorden ook geen mails.

Weet iemand wat er aan de hand is?

• 2 weeks later...
Guest Laura

OK ik heb mijn geld niet terug heb wel al 2 mails gekregen met een datum dat ze het over zouden maken

Guest Annemieke

Ja bij ons hetzelfde, ook mail gekregen dat we geld terugkrijgen, zelfs een creditfactuur, maar het geld is er nog steeds niet. We vrezen het ergste...

Guest Laura

Ik heb een klachten mail gestuurd naar thuiswinkel.org of het iets uitmaakt geen idee.

We wachten maar weer af.

Guest Nadhira

Goedendag, ik keek even rond hier en ik heb dezelfde klacht, tot op heden mijn geld niet ontvangen. Al een paar mails gestuurd maar er gebeurt niks, hopelijk komt er snel een oplossing

Guest Annemieke

Vandaag in Eindhoven langs geweest, alles dicht, niemand aanwezig. Wij hebben nu ook klacht ingediend via thuiswinkel waarborg! Klaik via de site van smart2buy op de afbeelding van thuiswinkelwaarborg en ga dan naar het klachtenformulier om klacht in te dienen!

Guest Laura

Ik heb na een klacht te hebben ingediend vandaag een mail van smart2buy ontvangen. Ik heb nog hoop dat het goed gaat komen.

Guest Lidwien

Een creditnota voor een bedrag van € 300,= ontvangen op 13 mei j.l., helaas nog steeds niets gestort ...

Kan thuiswinkelwaarborg garanderen dat we allemaal ons geld terug krijgen, of is dat schijnveilig inkopen ?

Guest Petra Middelburg

Ik ben ook gedupeerd door smart 2 buy voor 479 euro en heb net een mail gekregen van thuiswinkel waarborg dat zij in financiële problemen verkeren en dat zij het waarborg op de hoogte houden en het waarborg mij daarvan weer op de hoogte stellen Maar ben bang dat we naar onze centen kunnen fluiten

Guest Henk

Hier ben ik inderdaad ook bang voor. Ik hoop echter dat de problemen voor alle partijen opgelost worden, zowel voor Smart2Buy als voor de klanten. Anderzijds: Als je al geld hebt ontvangen, maar er is niets geleverd en je hebt dus ook niets op voorraad, dan heb je toch ook geen geld extra nodig?  :mellow:  Dus crediteren lijkt mij gewoon mogelijk....

Guest Anna

Joshua omdat ik de eigenaar goed ken , en dit altijd zo gaat zo heeft hij al meerdere bedrijfjes gehad en dat loopt iedere keer zo , ruzie met aandeelhouders omdat het geïnvesteerde geld in zijn eigen zakken terecht komt en is dan met de noorderzon vertrokken. hoop gedupeerden die nog op hun geld wachten maw grote oplichter.

Guest Lidwien

Leuk item voor Alberto Stegeman, kan hij deze oplichter niet opsporen? Heb je de volledige naam van deze oplichter Anna?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...