Jump to content

Smart2buy

Arnold01

Recommended Posts

Ja indd waarom is mijn reactie verwijderd ? Hij is echt een grote oplichter die alles voor elkaar krijgt behalve zijn hoofd boven water te houden maar blijkbaar wel om berichten verwijderd te krijgen .. Hopelijk meer reacties van anderen

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Ja indd waarom is mijn reactie verwijderd ? Hij is echt een grote oplichter die alles voor elkaar krijgt behalve zijn hoofd boven water te houden maar blijkbaar wel om berichten verwijderd te krijgen .. Hopelijk meer reacties van anderen

Guest Fatima

Wat is dit voor forum als personen niet vermeld mogen worden die de boel oplichten? Of is dit forum eigendom van die betreffende persoon?

Guest Boze smartphone koper

Wij kunnen wel vinden dat de persoon achter Smart2buy een oplichter is, het gaat erom wat de rechter er van vindt. Alleen de rechter kan iemand helemaal kaal plukken en naar de gevangenis sturen. Hoe meer aangiftes er tegen deze persoon zijn hoe zwaarder de zaak weegt.

Guest Isabel

Zelfs het emailadres dat Smart2buy geeft voor het contacteren van de curator is niet juist. Ook het emailadres die op de site staat van dit advocatenkantoor klopt niet. Heeft iemand anders dit? Blijkbaar is ook de curator nep?

Guest Henk-Jan

Ik had dit ook. Naam van de curator en telefoonnummer waren wel goed, maar emailadres en kantoor niet? Ik heb ondertussen wel van smart2buy nog een email ontvangen met het juiste emailadres en kantoor. Was blijkbaar een foutje...

• 1 month later...

Hoe gaan we dit nu aanpakken? Ik wil namelijk wel ooit me honderden euro's terug... hoeveel mensen heeft de politie nodig tot ze een aangifte van oplichting daadwerkelijk serieus nemen?

Guest Isabel

Heeft iemand nog iets vernomen van Smart2buy of de curator? Ze laten er weer maanden over heen gaan in de hoop dat wij het maar gewoon vergeten? 

• 3 weeks later...

Net gebeld met curator, er gaat geen doorstart komen is blijkbaar ook te veel gevraagd om ons dat even te laten weten. Ik zou zeggen allemaal aangifte doen

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...