Guest caroline Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 Wij zijn eerst een tijd gestalked door voordeelregeling die zogenaamd uit naam van KPN belden, maar ik wist dat het niet klopte omdat ze niet de goede naam hadden waarop onze telefoon is geregistreerd... Uiteindelijk hadden ze een huisgenoot aan de lijn die wat minder snel de hoorn erop gooit en nu beweren ze dat er een abonnement is gekocht. Mijn huisgenoot is niet gek en zegt niets gekocht te hebben. Ze zeggen het gesprek op band te hebben opgenomen, we hebben ook niets ondertekend. Dit is een waarschuwing voor iedereen: ga niet met die lui in gesprek, want voor je het weet heb je kosten en verder alleen maar gedoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest F. Hilger Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Het zelfde verhaal is mij ook overkomen . De KPN is nu voor me bezig om alles weer recht te zetten . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest P&O Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Ook bedrijven worden hiermee lastig gevallen! Wij zijn gisteren 3x gebeld, en vandaag helaas weer. Ze blijven het maar proberen en zijn zeer agressief. Ik heb ze telkens gezegd dat we geen interesse hebben, maar ze luisteren gewoon niet. Pas hiermee op, want ze nemen de gesprekken inderdaad op. Gebruik sowieso geen worden als "ja" of "klopt", Ze kunnen (en ik zeg niet dat ze dit doen, maar ik spreek wel uit ervaring) de opnames knippen en plakken waarop het lijkt dat je akkoord gaat. Gelukkig hebben particulieren nog de mogelijkheid om binnen 2 weken alsnog op te zeggen (wettelijk bepaald), maar bedrijven helaas niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niet meer bellen Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 tjonge, wat een heftig verhaal zoiets is mij ook al eens overkomen ik liep over de overtoom in Amsterdam en toen werd ik aangesproken door een donkere jongen dat was enorm schrikken, omdat ik zelf niets had gedaan om dit uit te lokken bleek dat hij een abonnement probeerde te verkopen voor zieke kinderjes in Afrika iets van de verenigde nazies of zo nou heb ik gehoord, dan denk je fijn een tientje in de maand voor de zielige kindjes, maar wat blijkt van dat tientje gaat dan 8 of 9 euro naar de verkooporganisatie en niet naar de liefdadigheid veel liefdadigheidsbedrijven werken dus met verkooporganisaties buiten de deur het is echt ongehoord nu is dat niet helemaal het zelfde maar ik ben ook gebeld door voordeelregeling en ik wil dus gewoon niet gebeld worden door hunnie en ik wil dus GEEN korting ga weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sjaak Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Ik heb gewerkt bij deze organisatie en ben sinds kort weg, ga AUB NOOOIT in zee met deze mensen.. voordat je het weet zit je ergens aan vast en kun je er HEEL ERG MOEILIJK vanaf komen! Daarnaast krijg je wel korting maar uiteindelijk betaal je meer dan dat je voorheen deed. KIJK UIT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sasie Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Zeer tevreden belvoordeel . Niks over te klagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Financial Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Ook wij hebben narigheid ondervonden door dit bedrijf! Dit is een nieuwe manier van "werken", dit staat bekend als het zogenaamde "Slamming". Door het creëren van een Ja-stroom, ga je ongewild een contract aan. Voordeel.nl kan zich hier met geen mogelijkheid van distantiëren. Allereerst bij een ongewilde "overzetting" van de telefonie van uw bedrijf: MELDEN BIJ DE AUTORITEIT CONSUMENT EN MARKT EN BUREAU@MKB.NLWij ontvingen een factuur voor diensten waar geen toestemming voor gegeven is door de beslissingsbevoegde van ons bedrijf. Als we maar betaalden (lees door betaling dus toch toestemming geven), dan kon de dienstverlening beëindigd worden.Hun werkwijze: Zij zetten hun code voor het bedrijfstelefoonnummer, hierdoor krijgen ze de macht over jouw uitgaande telefonie.Vanuit ons bedrijf is het volgende gemaild:Wij verzoeken u in dezen een overeenkomst met een natte handtekening van de tekeningsbevoegde volgens de KvK per aangetekende post te overleggen. Eerder zullen geen nota’s voldaan worden. Degene die u gesproken heeft is niet tekeningsbevoegd.Tevens verzoek ik om een kopie van de voice-log, of te wel het bestand waaruit blijkt dat u de tekeningsbevoegde aan telefoon gehad.als antwoord kwam:Geachte ........... (de verkeerde naam),Dank voor uw bericht. U heeft mijn collega vandaag inmiddels al gesproken. Zoals aangegeven heeft (hier wordt onze medewerker) telefonisch akkoord gegeven. Tevens verklaarde zij de verantwoordelijk/beslissingsbevoegde te zijn met betrekking tot de vaste telefonie.De bandopname kan ik helaas niet overleggen. Indien u deze daadwerkelijk zou willen beluisteren kunt u contact met ons opnemen en naar mij vragen.Tuurlijk, Voordeelregeling.nl probeert wederom een ja-stroom te creëren. En zo verder. Zij beroepen zich op te goeder trouw handelen... volgens het burgelijk wetboek artikel 11 is dit: Goede trouw van een persoon, vereist voor enig rechtsgevolg, ontbreekt niet alleen, indien hij de feiten of het recht, waarop zijn goede trouw betrekking moet hebben, kende, maar ook indien hij ze in de gegeven omstandigheden behoorde te kennen. Onmogelijkheid van onderzoek belet niet dat degene die goede reden tot twijfel had, aangemerkt wordt als iemand die de feiten of het recht behoorde te kennen. Voordeelregeling.nl had zich via de Kamer van Koophandel kunnen en moeten vergewissen wie de beslissingsbevoegden binnen de bedrijven zijn, dit heeft zij nagelaten. Zij kunnen weten dat alle gegevens over de beslissingsbevoegden van een bedrijf bekend zijn bij de Kamer van Koophandel. Voordeelregeling.nl wil geen wettig en overtuigend bewijs overleggen dat zij een overeenkomst gesloten hebben met de beslissings- en tekeningsbevoegde volgens Kamer van Koophandel, schriftelijk noch mondeling. Dit is binnen ons bedrijf zeker niet degene waar zij contact mee hebben gehad. Daarnaast betalen ook nog kosten aan onze eigen, zeer betrouwbare provider. Dus dat er geen kosten ergens anders in rekening zijn gebracht, klopt niet. En is de informatie inzake onze telefonie die Voordeelregeling.nl heeft, duidelijk en aantoonbaar niet correct. Misschien wordt het nummer van een bedrijfswebsite afgehaald en zo toegeëigend? Uiteindelijk kregen we goed nieuws... Ik heb ons bedrijf door onze provider terug laten halen. Bij mijn provider werkt een geweldig heerschap, die heeft gebeld uit naam van ons bedrijf en heeft het bandje op laten nemen. Hieruit bleek al dat er de hoge school der kleuters gebezigd werd. Er stonden 2 verschillende stemmen op het bandje... Ik ben toen de strijd aangegaan niet te betalen... Het is zelfs tot dreiging van het blokkeren van ons nummer, de deurwaarder (geen gerechtsdeurwaarder, maar een incassobureau) en het registreren van wanbetaling bij Preventel. aan toe gegaan. Preventel bestaat echt en het is handig om de handel en wandel van Voordeelregeling.nl voortijdig bij deze partij onder de aandacht te brengen. Onze gerechtsdeurwaarder heeft aangegeven dat zij hun vordering niet gestand zullen kunnen doen. De bewijslast ligt in dezen aan de zijde van Voordeelregeling.nl en de rechter gaat uit van een natte handtekening. We hebben zelf helaas al meerdere malen ons hoofd gestoten, omdat we geen ondertekende overeenkomst hadden. Ik heb categorisch geweigerd om te betalen en ben vol blijven houden dat er geen contract met ze is en wij ons daarom ook niet gehouden voelen aan een met hen contract. Sta op een getekende overeenkomst (die hebben ze niet) met de tekeningsbevoegde volgens de KvK. Ik was zelfs bereid dit voor een rechter uit te vechten, want "wie eist bewijst". We zijn uiteindelijk verblijd met creditnota's van Voordeelregeling.nl. VOLHOUDEN EN JE NIET LATEN INTIMIDEREN DOOR VOORDEELREGELING.NL ZE KUNNEN NIETS BEWIJZEN!!!! DIT GELDT VOOR ALLE CLUBS DIE OP DEZE WIJZE AAN KLANTEN PROBEREN TE KOMEN.... Het zijn een enorm stelletje knuppels en de werknemers dito. Ik zou niet op het CV vermelden dat je bij Voordeelregeling.nl gewerkt hebt. Getuigt niet dat je als student intelligent en integer bent, eerder een geldwolf die handelt over de ruggen van hardwerkende mensen. Het is gelukkig ook tot de hoogste politieke regionen doorgedrongen. Het wordt tijd voor jurisprudentie. @alle bedrijven en personen die onvrijwillig bij Voordeelregeling.nl terecht gekomen zijn: melding maken bij VNO NCW (www.vno-nvw.nl), MKB-Nederland (bureau@mkb.nl) en ook de Autoriteit Consument en Markt. Samen staan we sterk! Ze staan geregistreerd bij de KvK onder nummer 60803797 en de directeur is Max Johan Marco de Groot, Churchilllaan 11, 3527 VG te Utrecht, Postbus 386 3500 AJ Utrecht.Tevens zijn er nog 2 gelieerde bedrijven: Coomans BV (KvK 24349017) en Noah BV (KvK 24464842) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lia Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Belvoordeel is bezig met een nieuwe belronde door Nederland. Ze promoten een WLR korting bij onze huidige provider waardoor de ISDN lijn niet verloren gaat. Heel ingewikkeld. Na wat snuffelen komt erbij de KPN een WLR regeling naar boven uit 2010. ik heb geen enkele relevantie gezien met hun aanbod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gekke Gerrit Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Ik ben vanmiddag ook gebeld over belvoordeel volgens de WLR regeling. Eerst vroegen ze om mijn email adres om vrijblijvende info op te sturen. Daarna werd de band opname gestart, bedrijfs- en persoonsgegevens gecontroleerd en gezegd dat ik toestemming had gegeven om gebruik te maken van de voordeelregeling en dat de bevestiging naar mijn email adres gestuurd zou worden. Dit heb ik gelijk weerlegd en gezegd erin geluisd te worden omdat ik alleen toestemming had gegeven voor het mailen van info en heb toen het gesprek beëindigd. Ze praten heel snel zodat je amper tijd hebt om er over na te denken, ontfutselen tussendoor je naam en email adres, starten de bandopname en proberen je vervolgens hele andere dingen te laten bevestigen. Wat een vuile ratten !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gast Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 zo ben ik ook net gebeld.door belvoort (klinkt al telfort) gezegd dat alles centraal geregeld is,"o we kunnen u dan niet helpen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Agent Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Ik werk bij belvoordeel. De korting is precies zoals het wordt verteld. Daarnaast is het maandelijks opzegbaar dus mocht je achteraf spijt hebben kun je het maandelijks opzeggen. Eerst proberen dan spreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PS Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Je werkt bij Belvoordeel. Goh, lekker betrouwbare bron ben je dan zeg. De enige positieve geluiden komen vanuit het bedrijf zelf. Alle mensen aan de andere kant klagen steen en been. Eerst proberen en nooit meer vanaf komen bedoel je. Stumper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aronlod Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 Ik werk bij belvoordeel. De korting is precies zoals het wordt verteld. Daarnaast is het maandelijks opzegbaar dus mocht je achteraf spijt hebben kun je het maandelijks opzeggen. Eerst proberen dan spreken. Korting? Wij hebben via KPN een BelVrij abonnement waarbij we sinds het vaststellen van het tarief meer zijn gaan bellen. De 15% korting houdt dus in dat we evenveel via Belvoordeel moesten betalen als via KPN, alleen wordt het tarief bij KPN door het BelVrij abonnement niet lager, waardoor we dus uiteindelijk tweemaal zoveel zouden moeten gaan betalen als voorheen. Daarbij komt nog dat wij hadden aangegeven dat we niet wilden overstappen, en desondanks had BelVoordeel ons via CPS toch overgenomen. Gelukkig door hun eerste factuur hier achtergekomen, en CPS weer teruggezet naar KPN. De facturen van BelVoordeel nooit betaald, ondanks dreigen van hun kant met incassobureaus en deurwaarders. Tot op heden hier nog niets van gezien. Wel bellen ze nog regelmatig of we willen overstappen. Willen ze zo graag niet-betalende "klanten"? Wij hadden gehoopt dat we op een zwarte lijst bij BelVoordeel zouden komen, maar zelfs het niet betalen van hun ongevraagde facturen zorgt hier niet voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sander Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 Net Belvoordeel aan de lijn gehad met zo'n WLR praatje. Anders ging ISDN verloren, maar door zoveel mogelijk bedrijven over te nemen zou het behouden blijven. Nou, ISDN wordt er rustig aan uitgefaseerd en KPN en wat dan ook is stervensduur vergeleken met bepaalde betrouwbare online centrales, dus opzouten met je onzin. Voor de rest niet lastig gevallen met een bandje of wat dan ook. Ben benieuwd of hier nog wat van komt. Ook opmerkelijk is dat deze lui geen aanbieding doen voor het bel me niet register. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ww Posted April 14, 2016 Report Share Posted April 14, 2016 Ze zijn vandaag weer bezig hoor. Belvoordeel WLR Regeleing??.....amehoela Ik heb voordat ik deze berichten las wel mijn mail adres en naam gegeven. En ze vertelde me dat ik een bevestigingsmail ging ontvangen van ze. Ik ben toen heeeeeeeeeeel boos geworden. En duidelijk gemaakt dat ik geen akkoord geef voordat ze mij een mail sturen en daarin uitleggen wat ze doen. zodat ik daar een akkoord op kan geven. Dat sturen ze niet. ??????? IK neem aan dat ik nu niets meer van ze hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Reijnders Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Ik werd zojuist ook benaderd. De persoon aan de telefoon beweerde zelfs dat ze namens KPN belde en begon ook over ISDN-lijnen behouden en WLR-regeling. Ik gaf aan dat ik het maar een vreemd verhaal vond dat ze belde om niets te veranderen en alleen korting te geven, dat ik niet snapte waarom ik dan ergens akkoord mee zou moeten gaan. Op mijn voorstel om daar eerst een mail of brief over te sturen, zei ze dat ze wel een bevestigingsmail kon sturen en ALS we het daar dan soms niet mee eens waren, dat we dan de klantenservice konden bellen om het te annuleren. Ja, daaag! Ze belden met tel.nr. 011-3746014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Budgetplan Posted April 18, 2016 Report Share Posted April 18, 2016 Ook wij zijn gebeld, vorige week en vandaag, door 'hmhmhm' namens KPN met een WLR-regeling. (Ik noem geen namen, maar deze heb ik wel genoteerd. Het zijn meerdere partijen welke dezelfde werkwijze hanteren) Ondertussen heb ik de ervaring om bedrijven die telefonie (of gas/electra, of inktpatronen..) telefonisch aanbieden voor minder geld, zonder enig vooronderzoek, met een korrel zout te nemen. Het zijn vaak agressieve mensen met een vlotte babbel en willen maar al te graag een 'JA' horen. Wees op uw hoede, en zorg dat de medewerkers die hiervoor verantwoordelijk zijn binnen uw organisatie hierover geïnformeerd worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Vandaag ook gebeld door een dame van Belvoordeel welke zich in de eerste instantie voordeed als iemand van KPN die de gegevens wilde checken. Wat verder in het gesprek kwam ik erachter dat deze mevrouw dus niet van KPN was maar van Belvoordeel. Zij kon mij namens Belvoordeel een korting geven op zowel mijn abonnement als belkosten (ik heb nu KPN Belvrij). Ik heb haar aangegeven dat ik hier niet in geinteresseerd ben, maar zij bleef stug volhouden waarom ik dan geen interesse had in 15% korting. Toen zij mij ging vragen naar mijn Email adres, heb ik het gesprek vriendelijk afgebroken. Waarom geeft (verkoopt) KPN ongevraagd telefoonnummers en gegevens van haar klanten aan dit soort bedrijven? Eerder ben ik ook al eens gebeld door voordeelregeling en MKB collectieven.. zeeeer irritant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henk Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 Yep. Zelfde hier. Vage verhalen en maar hameren op die 15 % korting. KPN wholsale noemde ze zich.Toen ik vroeg dat te herhalen was ze zelfs licht geïrriteerd. Had ik dan nog nooit van WLR gehoord ? Tsss, domme meneer. Naam " belvoordeel" heb ik niet horen noemen overigens. Irritatie allom toen ik aangaf het gesprek te gaan beeindigen. Laatste snir: dus u blijft nu te veel betalen ! ( dit onproffesionele gedag spreekt m.i. boekdelen) Dat is dat mijn keuze mevrouw. Goede morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Financial Posted June 10, 2016 Report Share Posted June 10, 2016 Ik ben een tijdje geleden in de klauwen van Voordeelregeling.nl gelopen. Ik heb nooit betaald, alle stappen die zij wilde nemen voor zijn (kost helaas veel te veel tijd). Voordeelregeling lijkt qua naam verdwenen, maar heeft nogal wat aliassen gekregen: Belgarant, Belgarant,nl, belcentrale, belcentrale.nl, Novocall. En ze zijn weer bezig! Tip: als deze bedrijven bellen vragen ze altijd of ik de verantwoordelijke ben. Ik zeg dan altijd dat dit afhangt waar men dit voor wil weten. Als ze dan niets uitleggen, maar doordrammen dat zij de juiste willen hebben.... ophangen!!!! Groetjes en succes, Financial... (ja dames en heren van Voordeelregeling en aanverwante artikelen... Daar ben ik weer :-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pietje Posted February 7, 2017 Report Share Posted February 7, 2017 Ze zijn weer bezig en hebben geleerd van eerdere fouten: ze vragen nu naar 'de gene die gaat over de vaste telefonie', dit impliceert direct dat deze persoon meer bevoegd heden heeft wat het later ongedaan maken bemoeilijkt. Bij het vermelden dat ik niet geïnteresseerd was in een aanbieding werd dit direct ontkent en kwam het WLR verhaal naar boven, de eerste leugen binnen 30 seconden na aanvang van het gesprek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.