Guest Frits Måhr Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Als gebruiker van Vodafone ben ik absoluut ontevreden over de aangeboden abonnementen.Als particulier heb ik een abonnement met 200 bel minuten en 800 MB data.Echter heb ik aan 300 MB meer als genoeg terwijl ik eigenlijk 300 bel minuten zou willen hebben.Het bij kopen van bel minuten is niet mogelijk zonder daarbij nog meer data te krijgen,hetgeen uiteraard een duurder abonnement inhoud waarbij dus nog meer MB verloren gaat ( lees pure winst ) voor Vodafone. Voor mij is dat een reden om bij het beëindigen van mijn contract over te gaan naar een andere provider Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted July 27, 2015 Report Share Posted July 27, 2015 Mocht u tevreden zijn met uw huidige toestel, kijk dan ons op onze vergelijker voor sim-only abonnementen. Hier kunt u de beste deal voor u inzien op basis van uw verbruik. http://www.bellen.com/vergelijken/sim-only Met vriendelijke groet, Het team van Bellen.comVoor onafhankelijke en actuele vergelijkingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven80 Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 Als gebruiker van Vodafone ben ik absoluut ontevreden over de aangeboden abonnementen.Als particulier heb ik een abonnement met 200 bel minuten en 800 MB data.Echter heb ik aan 300 MB meer als genoeg terwijl ik eigenlijk 300 bel minuten zou willen hebben.Het bij kopen van bel minuten is niet mogelijk zonder daarbij nog meer data te krijgen,hetgeen uiteraard een duurder abonnement inhoud waarbij dus nog meer MB verloren gaat ( lees pure winst ) voor Vodafone. Voor mij is dat een reden om bij het beëindigen van mijn contract over te gaan naar een andere provider Let op de volgende punten als je je abonnement wilt opzeggen. http://www.verlengmijnmobiel.com/mobiel-abonnement-opzeggen-waar-moet-je-op-letten/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 Zie ook onze veelgestelde vragen over abonnmenten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.