Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Van Den Broek

voordeelregeling.NL NIET TE VERTROUWEN

Recommended Posts

Guest Van Den Broek

Na telefonisch benaderd te zijn en een zwak moment van mezelf ben ik overgestapt naar voordeelregeling.nl

 

Via het gesprek gaven ze aan dat het alleen maar goedkoper werd als je klant was bij KPN er was geen enkele mogelijkheid dat de kosten duurder uit zouden vallen.

 

Nu ben ik 2 maanden bij voordeelregeling aangesloten en heb ik de facturen gecontroleerd waaruit blijkt dat ik gemiddeld per maand 60 % meer verbruikskosten heb met een gelijk gebleven verbruik.

 

 

Na telefonisch opgezegd te hebben werd mij toegezegd dat de opzegging per direct was

 

Na opzegging blijven ze gewoon door facturen

Klachten worden niet serieus genomen

 

Trap er niet in en blijf bij de provider waar je bij bent want bij voordeelregeling.nl wordt het niet goedkoper!!!!!!!

 

Met vriendelijke groet,

 

Van den Broek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest A. Bloed

Voordeelregeling.nl is inderdaad niet te vertrouwen. In juli kregen wij bericht dat opzegging was verwerkt, maar t/m nu wordt gewoon doorgefactureerd. Wij betalen facturen niet en vervolgens wordt nu gedreigd met blokkade van de telefoonlijn. Ik blijf het heel vreemd vinden dat KPN deze gegevens, buiten ons weten, zo doorspeelt aan derden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Peter Rietbroek

Wij hebben ook echt last van die club, ze schermen ermee dat een collega telefonisch een overeenkomst zou zijn aangegaan, dat is niet waar maar los daarvan is zij niet eens bevoegd daartoe, maar je komt gewoon niet van die mensen af, mijn advies; de verbinding zo snel mogelijk verbreken als je voordeelregeling aan de lijn krijgt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bob

Wij hebben ook last van Voordeelregleing B.V.

Tijdens hun belgesprek heb ik de hoorn erop gegooid maar ze blijven beweren dat ik iets heb afgesloten en maar met 2 facturen stoken.

Op een BV gefactureerd waar we niet onder handelen, na 1 telefoontje binnen 1min opzegging per mail gehad maar
nu zit DAS incasso erop en hebben de bandopname gemaild, deze is zwaar vervalst en dat is zeer goed te horen.

Nu heb ik ze een factuur gestuurd met de verloren arbeidsuren, en 2 credit nota's geëist, hierbij vermeld dat als hieraan niet wordt voldaan wij ze een omzetdervingsfactuur sturen voor de omzetderving van de gemiste arbeidsuren. 

Ook zou ik ze graag in de rechtszaal zien, en hun onder ede horen zeggen dat ze niet geknoeid hebben met de bandopname.

Zodra er een rechtszaak komt hoor ik graag wie er wilt getuigen allemaal, zal wel druk worden daar.
Laten we ze gezamenlijk wegvegen van de kaart die oplichters!

Wil je je aanmelden om achter ons te gaan staan en samen sterk te staan, mail dan naar
bob@allstage.nl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Financial
 

Ook wij hebben narigheid ondervonden door dit bedrijf! 

Dit is een nieuwe manier van "werken", dit staat bekend als het zogenaamde "Slamming". Door het creëren van een Ja-stroom, ga je ongewild een contract aan. Voordeel.nl kan zich hier met geen mogelijkheid van distantiëren.

 

Allereerst bij een ongewilde "overzetting" van de telefonie van uw bedrijf: MELDEN BIJ DE AUTORITEIT CONSUMENT EN MARKT EN BUREAU@MKB.NL

Wij ontvingen een factuur voor diensten waar geen toestemming voor gegeven is door de beslissingsbevoegde van ons bedrijf. Als we maar betaalden (lees door betaling dus toch toestemming geven), dan kon de dienstverlening beëindigd worden.

Hun werkwijze: Zij zetten hun code voor het bedrijfstelefoonnummer, hierdoor krijgen ze de macht over jouw uitgaande telefonie.

Vanuit ons bedrijf is het volgende gemaild:
Wij verzoeken u in dezen een overeenkomst met een natte handtekening van de tekeningsbevoegde volgens de KvK per aangetekende post te overleggen. Eerder zullen geen nota’s voldaan worden. Degene die u gesproken heeft is niet tekeningsbevoegd.

Tevens verzoek ik om een kopie van de voice-log, of te wel het bestand waaruit blijkt dat u de tekeningsbevoegde aan telefoon gehad.

als antwoord kwam:
Geachte ........... (de verkeerde naam),

Dank voor uw bericht. U heeft mijn collega vandaag inmiddels al gesproken. Zoals aangegeven heeft (hier wordt onze medewerker) telefonisch akkoord gegeven. Tevens verklaarde zij de verantwoordelijk/beslissingsbevoegde te zijn met betrekking tot de vaste telefonie.
De bandopname kan ik helaas niet overleggen. Indien u deze daadwerkelijk zou willen beluisteren kunt u contact met ons opnemen en naar mij vragen.
Tuurlijk, Voordeelregeling.nl probeert wederom een ja-stroom te creëren.

 

En zo verder. Zij beroepen zich op te goeder trouw handelen... volgens het burgelijk wetboek artikel 11 is dit:
 

Goede trouw van een persoon, vereist voor enig rechtsgevolg, ontbreekt niet alleen, indien hij de feiten of het recht, waarop zijn goede trouw betrekking moet hebben, kende, maar ook indien hij ze in de gegeven omstandigheden behoorde te kennenOnmogelijkheid van onderzoek belet niet dat degene die goede reden tot twijfel had, aangemerkt wordt als iemand die de feiten of het recht behoorde te kennen.

 

Voordeelregeling.nl had zich via de Kamer van Koophandel kunnen en moeten vergewissen wie de beslissingsbevoegden binnen de bedrijven zijn, dit heeft zij nagelaten. Zij kunnen weten dat alle gegevens over de beslissingsbevoegden van een bedrijf bekend zijn bij de Kamer van Koophandel.

Voordeelregeling.nl wil geen wettig en overtuigend bewijs overleggen dat zij een overeenkomst gesloten hebben met de beslissings- en tekeningsbevoegde volgens Kamer van Koophandel, schriftelijk noch mondeling. Dit is binnen ons bedrijf zeker niet degene waar zij contact mee hebben gehad.

 

Daarnaast betalen ook nog kosten aan onze eigen, zeer betrouwbare provider. Dus dat er geen kosten ergens anders in rekening zijn gebracht, klopt niet. En is de informatie inzake onze telefonie die Voordeelregeling.nl heeft, duidelijk en aantoonbaar niet correct. Misschien wordt het nummer van een bedrijfswebsite afgehaald en zo toegeëigend?

 

Uiteindelijk kregen we goed nieuws... Ik heb ons bedrijf door onze provider terug laten halen. Bij mijn provider werkt een geweldig heerschap, die heeft gebeld uit naam van ons bedrijf en heeft het bandje op laten nemen. Hieruit bleek al dat er de hoge school der kleuters gebezigd werd. Er stonden 2 verschillende stemmen op het bandje...  

Ik ben toen de strijd aangegaan niet te betalen... Het is zelfs tot dreiging van het blokkeren van ons nummer, de deurwaarder (geen gerechtsdeurwaarder, maar een incassobureau) en het registreren van wanbetaling bij Preventel. aan toe gegaan.  Preventel bestaat echt en het is handig om de handel en wandel van Voordeelregeling.nl voortijdig bij deze partij onder de aandacht te brengen.

Onze gerechtsdeurwaarder heeft aangegeven dat zij hun vordering niet gestand zullen kunnen doen. De bewijslast ligt in dezen aan de zijde van Voordeelregeling.nl en de rechter gaat uit van een natte handtekening. We hebben zelf helaas al meerdere malen ons hoofd gestoten, omdat we geen ondertekende overeenkomst hadden.

 

Ik heb categorisch geweigerd om te betalen en ben vol blijven houden dat er geen contract met ze is en wij ons daarom ook niet gehouden voelen aan een  met hen contract. Sta op een getekende overeenkomst (die hebben ze niet) met de tekeningsbevoegde volgens de KvK. Ik was zelfs bereid dit voor een rechter uit te vechten, want "wie eist bewijst".

 

We zijn uiteindelijk verblijd met creditnota's van Voordeelregeling.nl.

 

VOLHOUDEN EN JE NIET LATEN INTIMIDEREN DOOR VOORDEELREGELING.NL ZE KUNNEN NIETS BEWIJZEN!!!! DIT GELDT VOOR ALLE CLUBS DIE OP DEZE WIJZE AAN KLANTEN PROBEREN TE KOMEN....

 

Het zijn een enorm stelletje knuppels en de werknemers dito. Ik zou niet op het CV vermelden dat je bij Voordeelregeling.nl gewerkt hebt. Getuigt niet dat je als student intelligent en integer bent, eerder een geldwolf die handelt over de ruggen van hardwerkende mensen.

 

Het is gelukkig ook tot de hoogste politieke regionen doorgedrongen. Het wordt tijd voor jurisprudentie. 

 

@alle bedrijven en personen die onvrijwillig bij Voordeelregeling.nl terecht gekomen zijn: melding maken bij VNO NCW (www.vno-nvw.nl), MKB-Nederland (bureau@mkb.nl) en ook de Autoriteit Consument en Markt. Samen staan we sterk!
 

Ze staan geregistreerd bij de KvK onder nummer 60803797 en de directeur is Max Johan Marco de Groot, Churchilllaan 11, 3527 VG te Utrecht, Postbus 386 3500 AJ Utrecht.
Tevens zijn er nog 2 gelieerde bedrijven: Coomans BV (KvK 24349017) en Noah BV (KvK 24464842)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Boyke

Uitzoeken waar onze grote vriend Max woont. Gewoon keer een leuke gesprekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Cassie

Nou ik weet niet waar hij woont maar weer wel waar hij te vinden is. Het klopt inderdaad dat hij de directeur is, max de groot . Het bedrijf heer TO THE MAX callcenter gevestigd in rotterdam westblaak 142 . Ondanks dat ze veel rechtzaken hadden lopen wegens oplichten is de naam nu verandert van het de bedrijf in To the max callcenter. Eerst heette het ULTRA NICE B.V.
Er is ook een mevrouw als directeur daar ([NAAM MEDEWERKER] HEET ZE ) EN EEN LOMPE SUKKEL DIE DE HELE LOKAAL UITDAAGT OM TE MOETE SCORE (MENSEN BINNEN VISSE) [NAAM MEDEWERKER] HEET HIJ. Ik snap nog steeds niet dat jullie als bedrijf zijnde dit bedrijf nog steeds niet afmaken. Waar wachten we nog op ?

Edited by Bencom
naam medewerkers afgeschermd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Traysi

I thought there must be something going on and am so pleased to hear that I'm not the only one who has fallen for their tricks! I was told they were from KPN and they were helping small businesses by pooling resources so that we could all enjoy lower phone bills. They persuaded me to swap from KPN (who I was very happy with but I thought this was a special part of KPN for small businesses!) and then kept ringing to ask if I wanted other services from them. It was always made clear to me that i could cancel my contract at any time. Well, in fact I have no contract as I have never been asked to sign anything. It was all just done over the phone.

 

I've now moved over to one of these 3-in-1 offers from another company so called Voordeelrekening to tell them I'd be stopping using them. They told me I couldn't as I had a contract until mid 2017! I asked them to show me this contract and they sent me an email they had sent to me telling me that I had a month to react if I didn't want to accept a change of conditions. I never received this email and never confirmed receipt of this email. They then, within 1 minute of my phone call, sent me a bill for EUR 421,=!!!

 

Any idea what I can do about it? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Financial

Ik ben een tijdje geleden in de klauwen van Voordeelregeling.nl gelopen, het telefoonnummer laten "ontgijzelen" door mijn eigen provider, nooit betaald, alle stappen die zij wilde nemen voor zijn (kost helaas veel te veel tijd). Uiteindelijk zijn de nota's gecrediteerd.


Voordeelregeling lijkt qua naam verdwenen, maar heeft nogal wat aliassen gekregen:


Belgarant, Belgarant,nl, belcentrale, belcentrale.nl, Novocall (KvK 24400900). En ze zijn weer bezig! Tip: als deze bedrijven bellen vragen ze altijd of ik de verantwoordelijke ben. Ik zeg dan altijd dat dit afhangt waar men dit voor wil weten. Als ze dan niets uitleggen, maar doordrammen dat zij de juiste willen hebben.... ophangen!!!!


 


Groetjes en succes,


Financial... (ja dames en heren van Voordeelregeling... Daar ben ik weer :-)) 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...