DPO Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Weer een ervaring rijker kun je zeggen. Sinds 31/02/2015 een Lebara prepaid sim-kaart in gebruik. En precies 6 maanden later 29-08-2015 niet meer te gebruiken omdat je niet optijd hebt opgewardeert. Maar er stond nog genoeg prepaid tegoed op, dus waarom opwaarderen? Witte boord criminelen zijn het die Lebara, ze willen geld uit je zak kloppen nu opwarderen voor 10 euro en je krijgt 20 euro beltegoed wat je niet kan opmaken omdat voor die tijd je telefoon word geblokeert. Schandalig, de klantenservice is gewoonweg niet bereikbaar, nemen niet op en je betaalt er weer zoveel geld aan. Geen Service alleen maar geldkloperij. ik citeer van de labara site af "Het beltegoed op de sim-kaart is onbeperkt houdbaar, indien de klant na de initiële opwaardering minimaal één keer per 180 dagen opwaardeert. Indien de klant het beltegoed niet binnen 180 dagen opwaardeert, wordt het bevroren, waardoor de klant alleen nog gebeld kan worden. Indien de klant binnen 90 dagen daarna het beltegoed niet opwaardeert, verliest het dan resterende beltegoed zijn geldigheid en kan de klant geen gebruik meer maken van de aansluiting. Het beltegoed en het telefoonnummer komen automatisch te vervallen, de simkaart is niet meer te gebruiken en de overeenkomst is dan beëindigd en de klant heeft geen aanspraak op enige vorm van compensatie." Dit gaat zeker gemeld worden aan klachtencompas en consuwijzer. NOOIT MEER EEN PREPAID VAN LEBARA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.