Jump to content

zeer slechte service t-mobile en samsung

Guest Marco van galen

Recommended Posts

Guest Marco van galen

ik heb omstreeks april 2015 een nieuw toestel samsung note 4 edge in mijn bezit gelijk al problemen met de camera,hij kan zichzelf niet scherp stellen soms duurt dat enkele minuten is al 3 x opgestuurd geweest ikzelf ook mee naar samsung den haag iedereen die dat toestel in zijn handen krijgt ziet het probleem toestel koste bijna 1000 euro ikk krijg hem elke keer kapot terug nu heb ik de klacht bij het hoofdkantoor van tmobile gelegd en die doen niks voor mij ,ja ze kunnen hem nog en keertje opsturen ik zei ik krijg hem dan weer kapot terug, waarop die vrouw mij mededeelde ,ja dan heeft u een probleem en daar doen wij niks aan uuuuhhh ik pakte mijn fiets en reed naar het filiaal in delft waar ik de laatste dagen door die jongens goed ben geholpen staan er 2 andere waarvan 1 vrouw, eerst dacht zei het allemaal wel ff te doen voor mij en nu zegt ze ik kan hem wel omruilen maar dan tegen de galaxy 6 zonder edge en zonder niks waarop ik haar mededeelde ik ben nu al zolang met dit toestel bezig en nu proberen jullie omdat dat toestel niet meer leverbaar is om hem te ruilen tegen een simpel toestel,het enigste wat ik nu nog kan doen is en mooie reclame voor samsung en tmobile te maken en morgen maar weer op de fiets naar de service center van samsung in den haag want ook die zien wel het probleem nooit meer samsung en zeker ook nooit meer t-mobile

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...